2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تاسیان یه واژه شمالی‌هکه یه غم از دوری و جای خالی هستواژه بسیار سنگینیه

فکر کنم گیلانی باشه چون تو مازندرانی نداریم چنین کلمه ای

دختری از سادات هستم، بر دشمن مرتضی علی لعنت، ما بچه های مادر پهلو شکسته ایم، خیال کن که غزالم بیا و ضامن من شو💚🍃
معنیش چیه

به معنای غم و غصه‌ست

وقتی یه عزیزی رو مثلا از دست می‌دی به حالتی که بعدش تجربه می‌کنی می‌گن تاسیان

مثلا میگن غروب جمعه تاسیانه

هوشنگ ابتهاج هم یه شعر به اسم تاسیان داره، پیشنهاد می‌کنم بخونی.

چقدر حس میکم دچار تاسیان شدم دلم براش تنگه 🥺

 یه  دیالوگ  غمگین هست که میگه :"کاری نکن ازت متنفر بشم ، دوست داشتنت ب اندازه کافی دردناک هست ...           موقع جدایی بهش بگید خوشحالم که حداقل  سایه تاریک  زندگی تو نشدم ، باشد که خاکسترم محرابِ ققنوس نجات یافته ی تو باشد .                                                                        و در نهایت کسی قلبت را میشکند که به او گفته بودی از شکسته شدن خسته ای ...                       کدوم بدتره ؟ زندگی کردن مثل یه هیولا ..،، یا مردن مثله یه انسان خوب ...و چقد ترسیده بودی زمانی که از خودم به خودم پناه آورده بودی ...                                                                           شبیه کسایی که بهت آسیب زدن نشو ، شبیه کسایی شو که کمکت کردن بهتر شی ....

من این کلمه رو دوس دارم تا حالا اینجوری بهش نگاه نکرده بودم😂

الان نگاه کردی فهمیدی چی میگم😁

خدایا برای تو غیر ممکن وجود نداره،پس غیر ممکن های زندگیم رو ممکن کن🤲🌹❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز