2777
2789
عنوان

غده در زیر بغل 😣

45434 بازدید | 42 پست

مدام اسپری ضد تعریق میزنم‌ .دوروزی بود پوست زیر بغلم انگار نازک شده باشه میسوخت ..غروب باز اسپری زدم از رو ک نمیرم ..الان ی غده سفت دردناک در اومده ..😓😢خطرناکه ینی؟؟؟سابقه نداشته

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

غده که یه روزه سبز نمیشه..به احتمال زیاد کیست مویی است که قلمبه میشه و متورم و قرمز بعد چند روز خوب میشه

بدخواه کسان هیچ به مقصد نرسد...یک بد نکند تا به خودش صد نرسد...من نیک تو خواهم و تو خواهی بد من...تو نیک نبینی و به من بد نرسد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غده ی دردناک رو باید هرچه زودتر به دکتر نشون بدی

عع واقعا؟؟ ب دکتر عمومی؟؟

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞
غده که نیست حتما یه چیزیه شبیه یه برآمدگی زیر پوستی کوچیکم هست

اره همینه .فقط دست ک میزنم درد داره کمی

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

منم قبل. بارداریم داشتم خیلی دردناک بود و تقریبا۱ماه درگیرش بودم.باید سر باز میکرد ک خالی بشه.اما هرکار میکردم بدتر میشد.از عطاری روغن سیاه گرفتم.چندروز استفاده کردم خوب شد

هردو دلتنگ همیم اما من اغلب بیشتر
اره همینه .فقط دست ک میزنم درد داره کمی

من خیلی سال پیش همچین موردی پیش اومد اندازه یه نخود ریز شایدم کوچیکتر دردم داشت منم ترسیدم اما خودش بعد یه مدت آب شد و کوچیکتر شد و ناپدید شد ازبین رفت چیزی نبود خداروشکر

احتمالا واسه شما هم همینه 

اما باز اگه نگرانی به دکتر نشون بده خیالت راحت بشه

به جای اسپری هم از مام استفاده کن

من خیلی سال پیش همچین موردی پیش اومد اندازه یه نخود ریز شایدم کوچیکتر دردم داشت منم ترسیدم اما خودش ...

این از نخود بزرگتره کمی ..اره خوب نشه صبح میرم دکتر نگران شدم..اخه مام بیشتر باعث تعریق نمیشه؟

زندگی هدیه ایست ک نباید حروم بشه .شما نمیدونید برگه بعدی زندگی چیه، باید یاد بگیری روی تک تک روزاش حساب کنی.🏖🏞

دو هفته پیش برای منم اینجوری شد اندازه یه نخود دست میزدم درد میگرفت .یه نفر بهم گفت برای همین ضد عرق هاست چون عرق خارج نمیشه چند روز نزدم دستکاری هم نکردم خوب شد دو سه روزه

زن بودن‌ خیلی‌ قشنگه‌! چیزیه‌ که‌ یه‌ شجاعت تموم‌ نشدنی‌ می‌خواد! یه‌ جنگ که‌ پایان‌ نداره‌! خیلی‌ باید بجنگی‌ تابتونی‌ بگی‌ وقتی‌ حوا سیب ممنوعه‌ رو چید گناه به‌ وجود نیومد، اون‌ روز یه‌ قدرت باشکوه‌ متولد شد  که‌ بهش نافرمانی‌ می‌گن‌!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز