2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهام کیه نزدیکتیا مریم این حروف پیداست، انگار خواهرت باشه

دوسم داره؟ویژگی هاشو هم بگو لطفتان

ازدواج داریم ؟ 

میرم دنبال علاقم.نمیذارن بقیه بجام تصمیم بگیرن.هیچکسسس 

فکر میکنه ولی عاشق و دوست داشتن نه زیاد

نمیاد جلو؟پس چرا فکر میکنه؟😂🙃آخرین باری که دیدم رنگ پیراهنش چه رنگی بود؟

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

دوسم داره ؟ویژگی هاشو بگو لطفاًازدواج میکنم؟

بله ولی زیاد نه

مهربونه عیرتی زود از کوره در میره کم حوصله دست و‌دلباز

احتمال کمه ولی هست

میشه برای حاجترواییم یه صلوات بفرستین☘️

نمیدونم چقدر درسته ولی چشم/برف رو دوست داری و چایی خوردن در اون یا کلبه چوبی کلن شخصیت رویایی داری و ...

ویژگی های منم بگو 

میرم دنبال علاقم.نمیذارن بقیه بجام تصمیم بگیرن.هیچکسسس 

نمیاد جلو؟پس چرا فکر میکنه؟😂🙃آخرین باری که دیدم رنگ پیراهنش چه رنگی بود؟

میاد ولی زمانبره شاید ۴یا۵سال 

طوسی مشکی سرمه ای رنگش حسم میگ تیری

میشه برای حاجترواییم یه صلوات بفرستین☘️

میاد ولی زمانبره شاید ۴یا۵سال طوسی مشکی سرمه ای رنگش حسم میگ تیری

درسته ولی بعید میدونم اخه اصلا همو نمیبینیم...چطور میشه ۴ یا ۵ سال تو فکرش باشم😳امسال تا قبل عید نمیاد؟اصلا به منو روحیاتم میخوره؟

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز