منو ببخش رفتم درخواستت و قبول کردم
از حضرت زینب خواستم
برات کمک کنه..دلم نمیخواست جوابت و ندم
اگه دیر اومدم نگران نباش
یه صلوات بفرست به امام زمان بگو اقا جان به دلت نگاه کنه
راسی تو دلت خیلی پاک نمیخواهی منو دعا کنی...ممنونم ازت پیش از دعا کردن
الهی همه شما به تک تک ارزوهاتون برسید
شما یادگارهای اهلبیت هستید..و محبت انها در گل وجود شما ودیعه و امانی هست..در اخر سلامی به امام حسین میدم تا نظر خاص امام زمان علیه السلام و جلب کنم
صلی الله علیک یا ابا عبدالله😭😭
بین دو نهر اب تشنه کشتنت..فراموش نمیکنیم
و نسل به نسل میگیم به بچه هامون