2777
2789
شیک پوش لباس کوتاه و شلوار لی!یه جورایی شیطون صورت کشیدهو اهل هنر و موسیقی و گشت و گزار ! علاقه زیاد ...

من کی مامان میشم؟🙏💔

نمیدانم کجا...اما اگر جایی بود...حتما میرفتم🚶‍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوتا بچه به دنیا اومدن حتی سی هفتشون نشده بود میمونن یا پر میکشن؟

سوال برام گنگ هست.ولی از قدیم قربونی را برای رفع بلا میکردن

اگر وسع دارید قربونی کنید و گوشت را بین فقرا تقسیم کنید.

اگر در شهری زندگی می‌کنید که امام زاده هست به زیارتش بروید و دو رکعت نماز و پارچه ای سفید بردارید و متبرک کنید با ضریح امام زاده و بعد خودتان تن نوزاد کنید..براستی شفا در خانه اهلبیت علیهم السلام هست

طبق دستور پزشک هم مادر رفتار کند..

دوتا بچه به دنیا اومدن حتی سی هفتشون نشده بود میمونن یا پر میکشن؟

چرا گفتم گنگه چون شما میگی دو تا بچه بدنیا اومدن!

یعنی الان هستن درسته؟

بعد میگی حتی سی هفتشون نشده بود؟!

اینجا یعنی دیگه نیستن،شما از فعل اشتباه استفاده کردی

و دوباره میپرسی میمونن ؟ یا پر میشکشن؟!

حقیقت یکی از نوزادان را مشاهده کردم حال خوبی ندارد

به نظر من اسمش را عوض کنید و رویش را با گلاب بشویید گلابی که به او سوره حمد و چهار قل و آیه الکرسی را خوانده اید

اگر سوره یاسین را هم بخوانید عالیست

براستی قلب قرآن این سور مبارکه هست، هنگام خواندن سوره ظرف گلاب را مقابل دهان بگیرید و اگر گلاب را از یخچال می‌آورید کمی آب گرم داخلش بریزید..

با صلواتی بر پیامبر خدا و اهلبیت عزیزش 

و توجه خاص امام عصر علیه السلام ، یعنی یک صلوات بفرست و هدیه کن به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف 

براستی اهلبیت حکیم ازلی و مدبر الامور از جانب حق تعالی هستن

چرا گفتم گنگه چون شما میگی دو تا بچه بدنیا اومدن!یعنی الان هستن درسته؟بعد میگی حتی سی هفتشون نشده بو ...

سلام

میشه نظرتون رو بگید راجع به یه خونه که قصد خریدش رو داریم؟. 

ایا خریدش خیره یا بهتره صرف نظر کنیم؟ 

سلاممیشه نظرتون رو بگید راجع به یه خونه که قصد خریدش رو داریم؟. ایا خریدش خیره یا بهتره صرف نظر کنیم ...

اگه خونه بر خیابونه و در چوبی داره

پله سفید میخوره بخر: یعنی دوست من اینو نشونم دادن

شاید هم خونه فعلی شماست، ولی کلن بگم هواست باشه موقعیت خونه و مدارکش و استحکام بودن مهمه..قیمت از چند جا بگیر

بنظر من خرید الان خوبه بشرطی که جای خوب باشه


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792