با به آدم عاقل و صبور..که تو رو تحمل کنه
البته خیلی مهربونی و دل نازک...مواظب خودت باش دختر،آنقدر حرف مردم و گوش نکن یعنی پا درد و دلشون نشین،اگه پوستت سفیده حتمن ولو از راه دور بزارم تمام رضا برو
یه نماز دو رکعتی به نیت زیارت بخون و سلامی عرض کن
صلی الله علیه یا علی بن موسی رضا
یک زیارت عاشورا امبخونه هدیه حضرت فاطمه علیها سلام، صلوات هم یه دونه به تمام عصر، ،در ضمن اون پسری که با تو ازدواج کنه خیلی خوشبخته