2777
2789
اره فداتشم اللهی هرچی از خدا میخای بهت بده ودقیقا راننده هست مهربونه میترسم خیانت بکنه که انشالله نک ...

نه اهل خیانت نیست ولی خنده رو هست،،،کودکم زیباست احتمال مقدم پسر باشه

صلواتی در دل هدیه به امام عصر کنید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میشه هروقت اومدی جوابمو بدی لطفا🥲❤️میتونی بگی من با کی ازدواج میکنم؟ و کِی؟

با به آدم عاقل و صبور..که تو رو تحمل کنه


البته خیلی مهربونی و دل نازک...مواظب خودت باش  دختر،آنقدر حرف مردم و گوش نکن یعنی پا درد و دلشون نشین،اگه پوستت سفیده حتمن ولو از راه دور بزارم تمام رضا برو

یه نماز دو رکعتی به نیت زیارت بخون و سلامی عرض کن

صلی الله علیه یا علی بن موسی رضا

یک زیارت عاشورا ام‌بخونه هدیه حضرت فاطمه‌ علیها سلام، صلوات هم یه دونه به تمام عصر، ،در ضمن اون پسری که با تو ازدواج کنه خیلی خوشبخته


منظورم چیز دیگه ای بود،،کلن کامل توضیح بدید من سخته برتم برگردم ببینم و پیامت و پیدا کنم و طبق اون ب ...

@delدریاگرفته مرسی عزیزم من پرسیدم من چه زمانی و کجا با همسر آینده ام آشنا میشم؟مشخصات ظاهری و شغلش چیه؟چه شخصیتی داره؟در مورد حروف اسمی و سنش چی حس می کنید؟ممنون عزیزم

کامل توضیح بده

عزیزم گفتین تاخیر افتاده توو ازدواج چرا ؟! 

البته خواستگاری ندارم فعلن

بنام خدا💛 : واسه شهید شدنم و خشنودی و رضایت خدا از رفتار وکردارم دعا کن 🧡بگید منم واسه خواستتون میفرسم دلم پر میکشه واسه روزی که بگم خدایا ازم راضی هستی وبهم بگه من ازت خشنود بودم بنده من 😥💙خدایا به حق محمد مصطفی  منو به راه خودت ثابت قدم کن و با ایمانی کامل منو به سوی خودت ببر نزار اون دنیا بی کس بمونم همه کس ماتویی یارب  گرغبار دنیا بردلت نشست پس بدان بخدا نخواهی رسید ....پسرم ایمان و محمد همه دنیام ...(البته پسرای آیندم 😁)نامه ایی به همسر آیندم : همسر عزیزم نمیدونم در کجای این جهان هستی والان داری چیکا میکنی ولی هرچی هست برات از الان که نمیشناسمت وندیدمت آرزو میکنم راهت ،راه خدایی باشه ،ووقتی بهم رسیدیم این راه رو باهم بپیماییم چون من  از طرف خانواده خیلی حمایت نمیشم براهمین از خدا یکی مثل تو رو خواستم که در این دنیا همدم ورفیق الهی من باشی ،باهات همنفس بشم .خیلی دوستت دارم ، 🧡چون زندگی در کنار کسی که هدفش خدا باشه برام نهایت لذت دنیاست وان شاءالله باهم همسفر کربلا و مدینه و مکه بشیم گر خدا قسمت کند . در پناه حق باشی همسر آیندم 🤗💛💋.......چقد این روزا دلم تنگ شده برات  بیشتر از هروز هر زمان خداجونم ...... خدایا منو به حال خودم رها نکن منو هم نشین ادمای صادق ، با ایمان و پاک دامن کن .....کسایی که عاشق قران خواندن هستن ....میشه برا خواستم صلوات بفرسین ..... ممنونم اجرتون با خدا ..........خیلی رنگ بنفش رو دوس دارم با این رنگ میخوام بگم که ........ یکی از بهترین برنامه های قرانی ✔قرآن هادی ✔هستش همه چیزش عالیه تفسیر داره، معنا داره ، جزخوانی هم هست و خیلی از چیزایه دیگه ..........بهتون پیشنهاد میکنم حتمن نصب کنید و از خوندن قران لذت ببرید😊..........قطعا پشیمان نمیشید از نصب کردنش .
نه اهل خیانت نیست ولی خنده رو هست،،،کودکم زیباست احتمال مقدم پسر باشهصلواتی در دل هدیه به امام عصر ک ...

ممنون فدای تو'چشم یه دور تسبیح هدیه کردم به امام زمان'اللهی که سلامتی و عزت بده به نی نی تو دلم قربونش بشم

با به آدم عاقل و صبور..که تو رو تحمل کنهالبته خیلی مهربونی و دل نازک...مواظب خودت باش دختر،آنقدر حر ...

مرسی عزیزدلم نمیدونی با حرفات چقد حس خوب دادی بهم🥹🥹❤️ ان شا‌الله که این حس خوب به خودت برگرده💖

باشه چشم رفتم حرم حتما اینکارهارو انجام میدم برا شمام دعا میکنم

برای سلامتی و عاقبت بخیری خودت یه صلوات بفرست♡⁠ روحت شاد مادربزرگ مهربونم🖤 اگه امضامو خوندین بگین بهم خوشحال میشم🦋

@delدریاگرفته مرسی عزیزم من پرسیدم من چه زمانی و کجا با همسر آینده ام آشنا میشم؟مشخصات ظاهری و شغلش ...

سلام سال نو مبارک و شهادت مولا علی رو به همه دوستدارانش مخصوصا جناب حجه بن الحسن تسلیت میگم


زمان دو تا سه داده یعنی نهایت دو سال دیگه

شاید درس میخونی یا دلیلی دیگه داره، تو خیابون دیدمت و جایی چون اداره دولتی،خوشتیپ و سنش بالای سی ، سی و دو تا سی شش

کاپشن کرم تنش بود و پولدار

مثلا من چجور آدمیم از نظر تو وایبم چیه ؟

فعلن دیدم رو یه میز با یه نفر دلت میخواد بشینی و در مورد مطالبی خاص حرف بزنی

اما اون خونه باید چوبی باشه

احتمالن دیسیپلین خاصی داری..بهر حال من ف ال نمیگیرم با کلاه نقاب دار دیدمت

هر جا هستی در پناه جناب علی خودت و خانواده محترمتان باشید..سال نو مبارک

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز