۹۸۹۷ مدیر عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 1638 عنوان حس ششممی | مشاهده متن کامل بحث + 24733 بازدید | 3485 پست امم هرچی حس میکنی پلیززز بگو پروانه🦋🥺 1403/11/24 | 04:13 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دیربازژژژژون عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 2867 من ف ال تارو ت ک نمیگیرم/اسم س داره و قد بلندزرنگه و تو نمیتونه حرف راست و دروغش و بفهمی البته عاشقش ... حست ب ایندم چیه خوشبختی دارم؟ خسته شدم .ازدواج مجدد دارم اصلا؟
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 خسته ام.حست ب ایندم چیه واقعا الان همه خستن،وقتی مردم رو میارن به ف ال و اینایعنی امید ندارن، ولی شما با انجام واجبات و خواندن آیه الکرسی و جهار قل حال خودت و خوب کندیدمت حس خوبی به آب داری..مثلن شستن صورتاگه درسته تا یک ماه تحول در زندگیت میبینی
رها۱۱۱۱ عضویت: 1401/03/18 تعداد پست: 3137 ازدواجت خودت میخواهی همسرت اهل سفر باشه،خانواده دوست و....و پولداره خب اینایی که میخوام هس؟ اهل سفر و خانواده دوست اینا ؟
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 سلام، میشه بگی ما در سالی که داره میاد مغازه میخریم یا نه؟ تا سه ماه اگه خریدی ارهبعد مشکله
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 خب اینایی که میخوام هس؟ اهل سفر و خانواده دوست اینا ؟ اره هست ولی یکم جدیه
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 حست ب ایندم چیه خوشبختی دارم؟ خسته شدم .ازدواج مجدد دارم اصلا؟ بله داری،فکر کمم در خصوصی کامل گفتم..شبت خوش
مرضیه02 عضویت: 1403/10/03 تعداد پست: 1560 من ف ال تارو ت ک نمیگیرم/اسم س داره و قد بلندزرنگه و تو نمیتونه حرف راست و دروغش و بفهمی البته عاشقش ... میتونی بگی من کی باردار میشم گلم
دیربازژژژژون عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 2867 الان همه خستن،وقتی مردم رو میارن به ف ال و اینایعنی امید ندارن، ولی شما با انجام واجبات و خواندن آیه ... خدا از دهنت بشنوه . کلا صورتم چربه .وقتی میشورم با صابونی چیزی ارامش میگیرم،خدا از دهنت بشنوه.
شکیبازندگی عضویت: 1402/09/23 تعداد پست: 9851 الان همه خستن،وقتی مردم رو میارن به ف ال و اینایعنی امید ندارن، ولی شما با انجام واجبات و خواندن آیه ... عزیزم منم میگی حست چیه من طلاقم انجام میشه ازدواج مجددارم ؟؟؟؟ خوبه ؟؟ برای درست شدن زندگیم صلوات می فرستی ❤️❤️❤️
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 بله گلم توی فامیلشون س هستش عزیزم حست میگه باهاش ازدواج میکنم هواست باشه به مرده .بله ازدواج دیدم
دیربازژژژژون عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 2867 خبرش میاد امشب احتمال زیاد..یاعلییه دو رکعت نمازم بخونی عالیه نیت سلامتی امام زمان چشم الان نمیتونم بخونم ب محضی که دورم تموم بشه چشم،،فقط عزیزم .ایندم از نظر مالی چطور میبینی؟
shiva_ahmadi عضویت: 1401/06/15 تعداد پست: 14074 تا سه ماه اگه خریدی ارهبعد مشکله عزیزم میشه بگی من کی ازدواج میکنم وشغل همسرآیندم چیه ویابه چی ربط داره؟
delدریاگرفته عضویت: 1402/03/18 تعداد پست: 2041 خواهر من طلاق میگیره؟ خوشبخت میشه و روی آرامشو میبینه آخر؟ زمان بره حداقل یک ماه