2789
عنوان

افسردگی

40 بازدید | 6 پست

نمیدونم چرا وقتی افسرده این مقاومت میکنین و.پیش تراپیست نمیرین؟ 

یا فقط دارو.مصرف میکنین

بابا اصل درمان افسرردگی با تمرینه

باید برید روانشناس ن روانپزشک

حتی حضوری نمیتونید برید مشاوره تلفنی بگیرید

قیمتشم مناسبتره

اگر هم کسیو نمیشناسید من بهتون مشاور تلفنی معرفی میکنم کارشم خوبه

ولی تو این غم نمونید الکی

کهنه بشه درمانش سختتره بخدا

یکی از علائم افسردگی انگیزه نداشتنه، برای همین رغبت نمیکنن حتی از اون حال در بیان. واقعا هم خیلی سخته. با یکی دو حرف از اون حالت در نمیان.

خودمم دارم واقعا باید ی تایمی گذاشت که آدم رو خودش کار کنه,با غمش کنار، ولی با فکرش تنها نباشه.

باید کم کم ی روتین خاص رو به زندگیش اضافه کنه تا از اون حالت در بیاد. و چیزی که باعث شد افسرده بشه رو یا کنار بزنه یا باهاش کنار بیاد.

خودم رفتم سرکاری که مناسبم نبود داغون و افسرده و استرسی و اضطرابی شدم ولی وقتی اومدم بیرون دو ماه افسرده بودم و دلم نمیخواست از خونه بزنم بیرون ولی با بیکاری کنار اومدم و قبولش کردم که صبر کنم تا یکار خوبی گیرم بیاد.

و الان با تمرین و تمرکز بیشتری دارم به سمت جلو میرم.

آدمای افسرده باید بدونن تنها چیزی که چاره نداره مرگه و ادامه بدن

یکی از علائم افسردگی انگیزه نداشتنه، برای همین رغبت نمیکنن حتی از اون حال در بیان. واقعا هم خیلی سخت ...

درسته برای همین سختیشه ک تنهایی نمیشه از پسش براومد

من دوستم ۷.۸ ماه مشاوره گرفت از همین مشاوری ک میگم تا خوب شد بالاخره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به کسی که سرماخورده هم انقدر راحت نمیشه راهکار داد 

• برده‌داران زمان‌ها چوب حراجم زدند                                  دست اول تا برامد خود خریدم خویش را                                     •بزم‌سازان جهان می از سبوی پر خورند                                              چون تهی پیمانه بودم سرکشیدم خویش را

درسته برای همین سختیشه ک تنهایی نمیشه از پسش براومدمن دوستم ۷.۸ ماه مشاوره گرفت از همین مشاوری ک میگ ...

خوشبحال دوستتون که شما رو داره❤️

من از دوستم جدا شدم تا تونستم سرپا شم.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792