2789
عنوان

درک میکنید

42 بازدید | 3 پست

منم مریضی بدی دارم .... نمیتونم ازدواج کنم اگه کنم بدون.. رابطه ...نمیتونم با کسی ر... ا... بطه داشته باشم و اگه داشته باشم زنده نمیمونم و این قابل درمانه و کلا درمان نمیشه و خاله و همسایه هی میگن ازدواج کن ۲۱سالمه درکم کنین بخدا... مریضم چیکار کنم از دست فامیل مادرم و همسایه ها راحت شم... ترو خدا درکم کنین... از پسرا چندشم هم میشه 💔

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

مادرم هم گیر داده.. 💔💫چیکار کنم از شرشون خلاص شم

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چه بیماری؟

نمیدونم نمیدونم فقد میدونم که اگه فلان کنم اگه نمیرم درد بدی میکشم و بیماری بدی میگیرم 

اکانت دست دونفره 🫂🤍🐥 آرزو مـیـکنـم فـرامـوشـت کـنـم هـمـونـطـوری کـه مـنـو تـو یـک روز فـرامـوش کـردی رفـتـم ابـدی رفـتـم و دنـیـامـو خـامـوش کـردم🫀🌿

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز