2777
2789
عنوان

تب زیادددد

| مشاهده متن کامل بحث + 293 بازدید | 47 پست
بعد شیاف دیکنوفناک ۵۰.دیگه تب نمیاد سراغش انجام دادم که میگم اگه بلدی تخم مرغ بشکون براش .اسپند هم د ...

باش عزیزم 

مرسیی 

الهی درد بلاش بخوره تو سرم دق کردم بخدا دیگ 

بالاخره بعد سه سال مامان شدم🥺🩶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیاف استامینفن براش بزار دیکلوفناک ۵۰ براش قوی من دخترم ۶سالشه دکتر میگه ۳/۴شیاف دیکلوفناک ۵۰بزارم

ی عالمه لباس تنش کردم بازم هیچ

بالاخره بعد سه سال مامان شدم🥺🩶
نمیدونم والا دختر من ۶سالشه دکتر گفت ۳/۴براش بزنم اره خدایی اب رو اتیش

ببین دکتر گفت همین که تب کرد نباید دیکنوفناک بزنی باید اول استامینوفن بدی اگه تب داشت شیاف استامینوفن باز نیومد پایین دیکنوفناک بزنی منم بعد دوروز تب از سر دیکنوفناک زدم از نصف یکم بیشتر زدم اون شب راحت خوابید دیگه تب نکرد.شما درست میگی قوی هست .ولی بعد دوروز تب ایرادی نداره

نمیدونم والا دختر من ۶سالشه دکتر گفت ۳/۴براش بزنم اره خدایی اب رو اتیش

اره نمی‌دونم چی داره آب رو آتیش هست .من تمام بدنش رو هم ویکی مالیدم .عرق کرد اون شب تا صبح خیلیم میترسیدم اولین بار بود میزدم .وای صبح سرحال پاشد انگار نه انگار مریض بود یه هفته درگیر بود بخدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792