بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
نمیدونم والا دختر من ۶سالشه دکتر گفت ۳/۴براش بزنم اره خدایی اب رو اتیش
ببین دکتر گفت همین که تب کرد نباید دیکنوفناک بزنی باید اول استامینوفن بدی اگه تب داشت شیاف استامینوفن باز نیومد پایین دیکنوفناک بزنی منم بعد دوروز تب از سر دیکنوفناک زدم از نصف یکم بیشتر زدم اون شب راحت خوابید دیگه تب نکرد.شما درست میگی قوی هست .ولی بعد دوروز تب ایرادی نداره
نمیدونم والا دختر من ۶سالشه دکتر گفت ۳/۴براش بزنم اره خدایی اب رو اتیش
اره نمیدونم چی داره آب رو آتیش هست .من تمام بدنش رو هم ویکی مالیدم .عرق کرد اون شب تا صبح خیلیم میترسیدم اولین بار بود میزدم .وای صبح سرحال پاشد انگار نه انگار مریض بود یه هفته درگیر بود بخدا