شما بین معین کرمی و آریان حیدری نظرتون روی کدومه؟
بعضیا میگن آریان فرمول زیاد میگه و سر جلسه یاد آدم میره، بعضیا هم میگن معین تشریحی درس میده و به درد کنکور نمیخوره
الان کدوم یکی بهتره؟
دو جلسه از حل معادله معین رو دیدم خوب بود ، مخصوصا برا منی که چندساله از درس دورم ولی از جلسات آریان چیزی ندیدم