پاندامم مدیر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 عنوان کنکوریا | مشاهده متن کامل بحث + 349 بازدید | 47 پست دوره ب الماس رو داشتین؟ چجوریه خوبه؟ راضی هستین ؟ بهترین دبیر کنکور ریاضی و فیزیک کیه؟من میخوام دوازدهمش رو ثبت نام کنم اما دهم و یازدهم خوب نخوندم یعنی از اونا هم حل میکنن چیزی یا نه 1403/11/19 | 16:17 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 من سال بعد میخوام بگیرمولی بنظرم فراهانی بهتره ک اون ماز نیست اره فرهانی رو خودم قبولش دارم . شاید امسال اضافه بشه
پاندامم مدیر استارتر عضویت: 1402/09/09 تعداد پست: 879 گلم جامع تدریس میکنن هر سه پایه رو پوشش میده مرسی عزیزم
برهتودلی عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 6343 سلاممیتونید دبیرای خوب رو بهم معرفی کنیدریاضی نظرم رو معین کرمی و شیمی هم فراهانی هستزیست و فیزیک هم موندمچند سال از درس دور بودم شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲
miss_zhina عضویت: 1400/03/12 تعداد پست: 12713 ببین من دهم و یازدهم رو نخوندم بدردم میخوره؟ پکیچ cpr اش فوق العاده هست پول یک مرد ؛ هیچ وقت یک زن مستقل را هیجان زده نخواهد کرد ...🫶🏻✨من یه دخترم اما بیا مردونگی بهت یاد بدم✌🏻
برهتودلی عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 6343 اره من الماس ماز داشتم عالییی سلاممیتونید دبیرای خوب رو بهم معرفی کنیدریاضی نظرم رو معین کرمی و شیمی هم فراهانی هستزیست و فیزیک هم موندمچند سال از درس دور بودم شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲
miss_zhina عضویت: 1400/03/12 تعداد پست: 12713 سلاممیتونید دبیرای خوب رو بهم معرفی کنیدریاضی نظرم رو معین کرمی و شیمی هم فراهانی هستزیست و فیزیک هم ... ریاضی معین کرمی فیزیک استاد کارخانه شیمی عمو مومن زیست دکتر خیراندیشاز همه اینا نتیجه گرفتم🥲 پول یک مرد ؛ هیچ وقت یک زن مستقل را هیجان زده نخواهد کرد ...🫶🏻✨من یه دخترم اما بیا مردونگی بهت یاد بدم✌🏻
کاکتوس_بنفش عضویت: 1402/08/11 تعداد پست: 1668 اره شما تجربی بودین؟ کنکور چند درصد زدین چه سالی اگه دوست داشتین بگین
آقامونارتشیه عضویت: 1403/08/02 تعداد پست: 910 بالاخره اریان یا معین؟ ما لریم اصالت مارو تاریخ فریاد میزنه🤞😌
mahtab_010 عضویت: 1403/06/01 تعداد پست: 7672 سلاممیتونید دبیرای خوب رو بهم معرفی کنیدریاضی نظرم رو معین کرمی و شیمی هم فراهانی هستزیست و فیزیک هم ... سلام ریاضی اریان حیدری شیمی مصلایی زیست همدانی فیزیک نوکنده عالی هستن
mahtab_010 عضویت: 1403/06/01 تعداد پست: 7672 شما تجربی بودین؟ کنکور چند درصد زدین چه سالی اگه دوست داشتین بگین اره تجربی ام من امسال کنکور دارم ولی ازمون که میدم ۶۰ تا ۸۰ درصد میزنم تو قلمچی البته بستگی به سطح ازمون و امادگی خودمم داره دیگه
برهتودلی عضویت: 1399/03/09 تعداد پست: 6343 ریاضی معین کرمی فیزیک استاد کارخانه شیمی عمو مومن زیست دکتر خیراندیشاز همه اینا نتیجه گرفتم🥲 ممنونم❤️ شرف سگ از وطن فروش بالاتره 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷خدایا هرکس رو به مکر خودش گرفتار کن🤲
miss_zhina عضویت: 1400/03/12 تعداد پست: 12713 ممنونم❤️ موفق باشی قشنگم پول یک مرد ؛ هیچ وقت یک زن مستقل را هیجان زده نخواهد کرد ...🫶🏻✨من یه دخترم اما بیا مردونگی بهت یاد بدم✌🏻