2777
2789
عنوان

خیلی حس بدیه🥲💔

49 بازدید | 8 پست

کسی که دوسش دارم باعث شد احساس خود کم بینی پیدا کنم مدام با خودم میگم چرا باید منو دوست داشته باشه

یه عشق پنهانیه خودشم نمیدونه و باهاشم تا حالا رابطه ای نداشتم فقط در حد صحبت معمولی باهم چت کردیم

از همه نظر خودمو پایین تر ازش میبینم در صورتی که به گفته بقیه اینجوری نیست

چیکار کنم؟


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ازش بخواه کمک کنه از این حس دربیای اگه کمک نکرد آدم سمی یه

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

به هیچ عنوان جلوش ضعف نشون ندهحتی اگه این اخلاق رو داری و فعلا نمیتونی عوضش کنی، جلوی اون اینجوری نب ...

جلوی اون اینجوری نیستم یعنی اونقدر نمیبینمش یا حرف نمیزنیم که بخواد بفهمه

ولی خودم خیلی اذیت میشم

آخه من با اون صنمی ندارم چجوری ازش بخوام کمکم کنه

آها فک کردم نامزدی خواستگاری چیزیه

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

نه فقط چندین ساله ت دلم بهش علاقه دارم حتی باهاش رل و اینام نبودم

الهی 💔

دختری بادنیای دخترانه خودوقلبی مهربان🎊🎀 دوسه مثقال خریت زخران چیزی نیست 🐴 آدمی هست که الحق دوسه خروار خراست ...💫اگر ایران به جز ویران سرا نیست ؛ من این ویران سرا را دوست دارم 💔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تهمت

princessland | 13 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش