2777
2789
عنوان

دعوا

157 بازدید | 5 پست

منو شوهرم اوایل ازدواج خیلی دعوامون میشد

اما بعدها خیییییلی خوب شدیم

امروز جنگ داشتیم

منم باردارم

خیلی اذیت شدم

تاحالا دارم از سر درد میمیرم

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الان بارداری حساس و زودرنج شدی.... سعی کن تو بارداری عصبی نباشی واست خوب نیست... شوهرتم بیشتر باید ...

اصلا رعایت نمیکنه من میسوووووزم اون کم محلی میکنه میره میخوابه

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
والا ما هم زیاد دعوا میکنیم ۱۴ ماهه نامزدیم

میگن بعد ازدواج خوب میشید

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
اصلا رعایت نمیکنه من میسوووووزم اون کم محلی میکنه میره میخوابه

توام اروم باش فکرتو اروم کن برو استراحت کن یتثا یه دوش بگیر تا اروم بشی ‌...شوهرت نمیفهمه بعدا خودش ضرر میکنه خدای نکرده نی نی بی قرار میشه بعدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز