2777
2789
عنوان

دعوا

157 بازدید | 5 پست

منو شوهرم اوایل ازدواج خیلی دعوامون میشد

اما بعدها خیییییلی خوب شدیم

امروز جنگ داشتیم

منم باردارم

خیلی اذیت شدم

تاحالا دارم از سر درد میمیرم

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان بارداری حساس و زودرنج شدی.... سعی کن تو بارداری عصبی نباشی واست خوب نیست... شوهرتم بیشتر باید ...

اصلا رعایت نمیکنه من میسوووووزم اون کم محلی میکنه میره میخوابه

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
والا ما هم زیاد دعوا میکنیم ۱۴ ماهه نامزدیم

میگن بعد ازدواج خوب میشید

بیقرار توأم و در دل تنگم گله هاست ... آه و بیتاب شدن عادت کم حوصله هاست ... مثل عکس رخ مهتاب ک افتاده در آب ،،، در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست،،،
اصلا رعایت نمیکنه من میسوووووزم اون کم محلی میکنه میره میخوابه

توام اروم باش فکرتو اروم کن برو استراحت کن یتثا یه دوش بگیر تا اروم بشی ‌...شوهرت نمیفهمه بعدا خودش ضرر میکنه خدای نکرده نی نی بی قرار میشه بعدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز