ب جایی رسیدم ک هچ راهی براش وجود نداره بن بست میرسه من چندین ماهه ک دنبالشم و مجبورم
دلم نمی خواد اما واقعا به تهش رسیدم
من واسع عشقمون این کارو میکنم اون منو دوس داره منم می خوامش
همه نابودش کردن نمیشه منم نابودش کنم اما متاسفانه من دوروغی بهش گفتم ک مطمئنم هیچ وقت منو نمی بخشه اکه بفهمه نابود میشه
کسی داشتین ک وقتی زنگ می زنه بهت ذوق میکنی
کسی داشتی ک وقتی حالت بده اون فقط می تونه حال دلتو خوب کنه
خیلی ها تو نی نی سایت روش احضار اجنه رو بلد بودن اما نمی گفتن
حتی پیش دعا نویس رفتم کلاهبرداری کرد
حالم ب شدت بده انکار ته دلم خالیه حس عجیبی دارم
هر روز کارم شده گریه کردن چشام انگار می خوان در بیان
اجنه می تونه تغییر شکل بده منظورم این خودشو مث ادم دیگه تبدیل کنه؟