2789
عنوان

ترق ترق

| مشاهده متن کامل بحث + 348 بازدید | 39 پست
اها من خیلی بی سلیقم . یعنی اصلا برا پوستم هیچ کار نمیکنم . حتی یک کرم ضد افتاب هم نمیزنم . مامانم م ...

خوب يه كاري كن، حيفه، منم زياد كاري نميكنم اما بيدتفاوتم نيستم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

منم یه جایی خوندم یه پزشک نمیدونم کجایی برا اینکه قابت کنه شکستن مفصلا هیچ ضرری نداره و باعث لرزش دست نمیشه چندین سال اینکارو کرده مشکلی ام پیش نیومده تو زمان پیری

سر در نمیارم چرا هی میرید ناخن می‌کارید مال من که خودش درمیاد😁😁😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چمیدونم والاا . به قول مامانم به عمه هات رفتی خخخخ

چرا حوصله نداري، همين يه ماسك ساده بزاري خونگي، يه كرم ، كافيه بهتر از هيچيه

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

من بیرون میرم موشیه میزنم زیبایی صورت برام اهمیت نداره .

اشتباهت همينه مگه حتما براديدن بقيس كه بايد برات اهميت داشته باشه، برا خودت باش ، همين كه مامانت ميگه ، اول سعي كن خودت از هر چيزي لذت ببري 

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

منم یه جایی خوندم یه پزشک نمیدونم کجایی برا اینکه قابت کنه شکستن مفصلا هیچ ضرری نداره و باعث لرزش دس ...

اره منم خوندم ک مفیده

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز