2777
2789
عنوان

خواهرشوهر

791 بازدید | 45 پست

خواهرشوهری داشتم که تودوران نامزدی اصلا بهم محل نمیداد حتی سلام هم بهم نمیکرد وقتی میرفتم خونشون طوریکه انگار نه انگار من وجودداشتم...

و حااااالاااااا...؟؟؟؟؟

وحالا من عروسی کردم و یکی دوباری اومده خونمون با خانواده شوهرم ولی وقتی که میاد هم باهم حرف نمیزنیم نه اینکه قهر باشیما ولی کلا باهم حرف نمیزنیم.حالا بنظرتون منم عوض اون روزایی که بهم محل نمیداد رو دربیارم؟؟؟مثلا بهش سلام ندم و ازاین کارا....لطفا خودتون رو بذارید جای من...پیشاپیش ازنظرهای خوبتون سپاسگذارم

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه چکارش داری بعضی ادما کلا مدلشون اینه با اکثر ادمای اطرافشون همینن خوشت میاد واسه خودت داستان درس ...

عزیزم با دیگران شاد و شنگوله فقط بامن اینجوریه

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو

نه حوصله داریاااا😑 اعصابتوخوردنکن عادی ومعمولی رفتارکن سلام وعلیک داشته باش☺

به قول قدیمیااسته برواسته بیاکه گربه شاخت نزنه😃😁

هرکی دوسم داره نفس بکشه😃وااای همتون دوسم دارین؟؟😎مرسی😁        اگه لطف کنی و یه صلوات برام بفرستی ممنونت میشم😍😘
چن سالشه شاید کم حرفه یا رووش نمیشه 

انقدرم پرحرفه  بادیگران چنان میگه میخنده صدای قهقهش تا عرش میره.

موردمذکور ۲۷ سالشه

این جهان بی‌من مباش و آن جهان بی‌من مرو

مث من خواهرشوهرم بيخود محل نميداد يك سال ازم بزرگ تره منم يه جوري رفتار كردم انكار نيست با اونيكي خواهرش گرم ميگرفتم خودش خوب شد

 دوستاي خوبم لطفا براي حاجتم دعا كنيد ممنون.   بچه دار شدن كار خطر ناكيه ! با اين كار اجازه ميدهيد قلبتان بيرون از بدنتان زندگي كند 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792