من چن ماهه ک دنبالشم رسیدم ب آخر خط ک هیچ راهی نمونده برام می دونم ک شاید نابود بشم شایدم ن ولی من فقط ب خاطر کسی ک می خوامش و اونم منو می خواد می خوام این کارو کنم دیگه تاقت ندارم
میام تو تی نی سایت تاپیک بزنم تا ببینم می تونم کاری کنم
خیلی ها بودن روش احضار اجنه رو بلد بودن اما نمی گفتندوری اون منو می سوزونه قلبم اتیش می زنه نابود میشم ریسک سنگینیه ولی انجامش می دم
فکرشو نمی کردم یه دوروغ کوچیک بهش گفتم اینقدر بزرگ شده باشه
اگه بفهمه منو نمی بخشه هیچ وقت همه نابودش کردن منم نابودش کنم!؟🙂اما من ب خاطرش اجنه رو می خوام احضار کنم می دونم خیلی ترسناک وحشتناکه اما من مجبورم اگه ب رفیقام بگم می گن رسما روانیه یا ب خانوادم بگم دوری اون منو می سوزونه قلبم اتیش می زنه نابود میشم
واقعا نمی تونم ازش دست بکشم وقتی حالم بده انگار دوای درد من اونه🙂
حالم ب شدت بده
اجنه تغییر شکل میده خودشو؟