2777
2789
عنوان

شینیون

36 بازدید | 2 پست

بچه ها من کلاس شینیون رفتم مراحلشو‌ گذروندم ولی هنوز اونقدرا اوستا نشدم . نمی‌دونم چ کنم باید برم فنی حرفه ای ازمونشم بدم .بعد از اون چجوری میتونم کار کنم .دستم پر سه ی شینیون کار حرفه ای شم. آگهی میزنم بیان خونه کسی نمیاد چون ک خودم آرایشگاه ندارم ک واسه ی اینکه بروم. صندلی اجاره کنم باید ی عالمه نمونه کار داشته باشم . چجوری کسب در آمد میشه کرد و دست آدم پر بشه .کسی رفته کلاساشو‌میدونه

دختر خواهرشوهرم بعد آموزش حتماااااا برو دستیاری اگه نری دیرتر  موفق میشی حداقل دوماه دستیار خود مربیت شو 

بعدش انقد رو سر من دخترخاله ش دوستش عمه ش مدل میزدتمرین می‌کرد تا حرفه ای شد کارش عالیه الان

خیلی شرم اوره که هیچکس حریف زبونمون نباشه  افتخاراینکه هیچکس حریف شخصیت مانشه✌️...............  یادت باشه دری که خدا برات باز میکنه رو بنده ی خدا نمیتونه روت ببنده.👌..............دوست گلم میشه برا شادی روح پدرم صلواتی بفرستی💔

عزیزم فدات اول برو فنی حرفه ای مدرک بگیر برای اول کار برو آرایشگاه پیش خونتون یانزدیک باشه اونجا کار کن تا خوب جا بیفتی به مشتری ها بگو میام خونه اگه زیاد باشین باقیمت مناسب 

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز