2777
2789
عنوان

شیرازیا

| مشاهده متن کامل بحث + 548 بازدید | 66 پست
ایشون تنبلی وبی حوصلگی ما شیرازیا رو صبوربودن میدونه😊😊

ولش کن ،این نمیدونست اینم میفهمه 🤭🤭🤭

کرشمه ی تو شرابی به عاشقان پیمود                               که عشق بی خبر افتاد و عقل بی علم شد 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ایشون تنبلی وبی حوصلگی ما شیرازیا رو صبوربودن میدونه😊😊

اره دیگه صبورین

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

ما شیرازی ها یه شعر معرف داریم میگیم چرا عاقل کند کاریفقط همینآدم عاقل که کار نمیکنه، حالا تفننی یه ...

به به عالی بود😂😂😂❤

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

شیرازی ها تنبل نیستنفقط به عمق زندگی و دنیا پی بردنمیگن حالا گیرم که کار کنیم مگه میخواد چیطو بشه🤣� ...

اره دقیقا همیطورن

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

بنشین ودمی به شادمانی گذران😜اینم واس ماست

به به

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

خیلی ملو هستن و آروم اروم کار میکننولی خیلی هم آروم هستن کن دوسشون دارم مال تنبلی نیست کلا کلا مدلشو ...

اره منم خوشم میاد ازشون ادمای خوبین

ولی بعضی اوقات آدم کلافه میشه

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

وای من عاشق شیرازیاااممم 😂😂

خودم شمالی ام و خانوادم خیلی تند و فرزن

از وقتی اومدم شیراز ریلکس بودنشون و می‌بینم اصلا برام عجیییبهههه

و برام جالب بود که خودشونم همش میگن همینو

در کل دوسشون دارم 😍❤️

وقتی لب پرتگاهی نگران نباش،یا خدا تو رو از پشت میگیره یا پرواز رو یادت میده....❤️
ما کلا عجله ای نداریم برای هیچی....یعنی برق بره از پله برقی بالا نمیریم.میشینیم دم پله تا برق بیاد ب ...

بسیار عالی


به به شوهرمو پیدا کردم یه شوهر خوشگل شیرازی 


شبانه روز بخوابیم😂😂😎😍

من براش اپراتور بودم ولی اون لاکتوز رو دوست داشت💔😂بعضیاتون تعداد ائوزینوفیل بدنتون بسیار زیاده😂🎃                     تک فرزند نیه ولی تک ترین فرزنده(Z)                                                                                                                 

اره دقیقا همیطورن

یه خاطره یادم اومد

ما دانشجو که بودیم اتاقمون همه استان فارسی، یکیمون یکم زرنگ بود فقط یکم😜

بعد شب یلدا بود رفتیم همه چی خریدیم از صبح هي برنامه که شب تزیین کنیم و فلان واینا 

شب که شد این زرنگه گفت بیاین شروع کنیم تزیین

بعد همه ما ها گفتیم بابا ولش کن تهش میخواد بره تو شکممون

حالا تزیین کنیم که چیطو بشه، 😂😂😂😂

وای که چقد از دست ما ها حرص خورد😅

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش