2777
2789

سلام

مثل همون معاینست

دردم نداره

فقط خیلی خیلی کوچولو لکه بینی داره بعدش

نه تو میمانی نه اندوه و نه هیچ یک از مردم این آبادی، به حباب نگران لب یک رود قسم، و به آن لحظه شادی که گذشت، غصه هم خواهد رفت؛ آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...💜

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پاپ اسمیرهمون جسم پلاستیکیه که میفرستن داخل واژن؟

خدایاخودت میدونی من ادم بی حوصله ای هستم واصلاطاقت ندارم پس لطفا زودی یه نی نی بذارتودلم  لطفا تپلی هم باشه لپاشو بکشم😍😍😍 مرسی خداجون میدونم که میشنوی ومستجاب میکنی😙

با اسپکولوم باز میکنه واژنو که کمی درد داره بعدش یه بورس طوری رو میفرسته داخل نمونه بر میداره که اصن درد نداره.

کلا پاپ اسمیر و معاینه به دست دکترای مختلف فرق داره.من اولین دکتری که رفتم مرد و زنده شدم.ولی دکتر دوم عالیههههه

با اسپکولوم باز میکنه واژنو که کمی درد داره بعدش یه بورس طوری رو میفرسته داخل نمونه بر میداره که اصن ...

من یه ساعت پیش رفتم باهمینی که شمامیگی فرستاد داخل ولی متوجه برس نشدم برای عفونت چک کرد گفت عفونت ندارم اصلاهم دردنداشت

خدایاخودت میدونی من ادم بی حوصله ای هستم واصلاطاقت ندارم پس لطفا زودی یه نی نی بذارتودلم  لطفا تپلی هم باشه لپاشو بکشم😍😍😍 مرسی خداجون میدونم که میشنوی ومستجاب میکنی😙
من یه ساعت پیش رفتم باهمینی که شمامیگی فرستاد داخل ولی متوجه برس نشدم برای عفونت چک کرد گفت عفونت ند ...

اره دیگه.من بار اولم بعد ازدواج رفتم نابودم کرد زنیکه بسکه درد داشت.بعد دکترمو عوض کردم دیگه درد نداشت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جام جهانی

urr | 6 دقیقه پیش

پریود نشدمم

mahy315 | 7 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز