من یکی از خواهرام زیاد میره هفته ای شاید سه بار و بیشتر.
من برعکس شاید دو ماه یه بار .
جالبه مامانم اون به پای من حساب میکنه ظاهرا.
چون یه بار وسیله جا گذاشته بودم، گفت یادت نره ببری، تو این یه ماه ده بار اومدی، هی یادت رفته ببری.
بادهان باز گفتم مامان ، من یه ماه اصلا نیومدم، کی ده بار اومدم.
گفت اه ، راست میگی!