چه بد
ان شاء الله بتونن مشکلشون رو حل کنن
شما هم سرگرمی های جذاب تری رو برای خودتون پیدا کنید؛
مثلا تو خونه: کتاب خوندن و نمایش اون داستان رو بازی کردن، منچ و مار و پله، اسم فامیل تو برگه های مخصوصش، آشپزی و شیرینی پزی با هم، تماشا فیلم سینمایی، پانتومیم و...
تو بیرو هم: شهربازی، سینما، تئاتر، پارک، دیدن مغازه ها، موزه و...
البته مطمئننا خودتون بهتر میدونید
ان شاء الله همیشه دلتون خوش باشه