2777
2789
عنوان

مادرم

140 بازدید | 33 پست

حتی اخر هفته ها هم بما ک بچه هاشیم نمیگخ بیایذ

رو بهمون نمیده

یه شام درست نمیکنه ک بریم

جز خونه مادر خدایی دگ جایی نیست ادم بره

از خونه مادر هم شانس نداشتیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شرایط مالیشون خوبه؟؟برین بیرون اخر هفته ها

چالش۱۵ کیلو لاغری در ۳ماه تاریخ شروع۱۰/۲/۱۴۰۵ {وزن ۸۳,۶۰۰} ،وزن کشی اول ۱۶/۲{وزن۸۱,۴۰۰}،وزن کشی دوم۲۳/۲{۸۰,۶۰۰}وزن کشی سوم 30/2{وزن ۷۹,۴۰۰} ،وزن کشی چهارم ۶/۳{۷۹}،وزن کشی پنجم ۱۴/۳ {78}.وزن کشی ششم۲۴/۳{۷۷}

من یکی از خواهرام زیاد میره هفته ای شاید سه بار و بیشتر.

من برعکس شاید دو ماه یه بار .

جالبه مامانم اون به پای من حساب میکنه ظاهرا.

چون یه بار وسیله جا گذاشته بودم، گفت یادت نره ببری، تو این یه ماه ده بار اومدی، هی یادت رفته ببری.

بادهان باز گفتم مامان ، من یه ماه اصلا نیومدم، کی ده بار اومدم.

گفت اه ، راست میگی!

سلامشاید شرایط جسمی و مادیش رو ندارننمیشه کسب اجازه کنید و خودتون برید اونجا و چیزی بپزید و دور هم ب ...

شرایط مالی و جسمیشم داره 

دلش با ما خوش نیست عزیزم از ما ینی بچه هاش خوشش نمیاد


سلامشاید شرایط جسمی و مادیش رو ندارننمیشه کسب اجازه کنید و خودتون برید اونجا و چیزی بپزید و دور هم ب ...

عزیزم خودمون بخایم بیریم هم غر میزنه ک وای مگ من ندار هستم اوردید ادم پشیمون میشه

من یکی از خواهرام زیاد میره هفته ای شاید سه بار و بیشتر.من برعکس شاید دو ماه یه بار .جالبه مامانم او ...

ما هبجکدوم از بچه ها نمیریم 

چون واقعا رفتار خوبی نداره

شاید افسرده ان

افسرده ک هست 

اما چرا پس با بقیه خوشه

با غریبه ها

فامیلاش

اما با ما گ بچشیم دلش خوش نیست دوس نداره بریم

میریم ها نمیکم نمیریم اما دو سه هفته یبار


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز