2789
عنوان

بادکش

133 بازدید | 7 پست

بادکش انداختن رحم خطرناک نیست؟

من اندومتریوز دارم تخمدانام

باردار نمیشم از یور خالم میگه بیا بادکش بندازمت

میترسم والا 

درد داره؟

اصلا اثر بخش هست ؟ به چ درد میخوره بادکش انداختن رحم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم کیست 7 سانتی تخمدان چپ داشتم با قرص حل نشد دکتر گفت احتمالا اندومتریوز هست که با قرص کوچیک نشده باید لاپاراسکوپی کنی.  رفتم پیش طب سنتی حجامت عام و ساکرال انجام دادم بعدش 7 جلسه بادکش گرم رحم تخمدان فقط هزینه الکی بود و هیچ تاثیری برای من نداشت البته خودشون میگفتن خیلی ها جواب گرفتن. من خیلی کارای دیگه طب سنتی هم کردم مثلا با روغن سیاهدانه زیر شکم رو چرپ میکردم.  یا دستور زاج و عسل واژینال رو استفاده کردم و...  متاسفانه نتیجه نگرفتم و لاپاراسکوپی هم نکردم چون درد و اذیتی نداره واسم سایزشم بزرگتر نشده. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز