2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چرا استیکر ناراحتی گلمایشالا پرانرژی با روحیه،و کمک از دور وری ها شروع میکنی

بخاطر اینکه امسال بخدا همش توی دکتریم

اقدام کردیم برای بارداری نشدیم دیدیدیم جفتمون مشکل داریم همش تحت نظریم اقدام کردیم نشد 

الان باید ای وی اف کنیم 😔

اصلا حوصله ندارم با ۵تابچه قدونیم قد یه جارو تمیز کنم فعلا فعلا اشپزخونه تمیز کردم ولی فرش ها بیش ازحد کثیف شده به نظرتون با شامپو فرش تمیز میشه چون تابشورم بچه ها دوباره کثیف میکنن

خدایا خودت کمک کن 

بله خونه تکونی درست سخت و خسته کننده است ولی اون حسی که بعدش داره خیای لذت بخشه من هم چند روز مشغولم 

 اشپزخانه تمام شده

اتاق بچه ها تمام شده 

اتاق خودمون هم کلا کاری نداره چون وسایلش نو هست‌ فقط پنجره اش باید پاک بشه 

فقط مونده پذیرایی اونم که خییلی داستان داره ...پرده بره اتوشویی یکی بگم بیاد مبل ها رو تمیز کنه بقیه اش هم چند روز زمان میبره

دیوار های سرویس هم باید تا سقف شسته بشه


ایران مادر مشترک همه ی ماست به خاطر دعوای خواهر برادری مادرمون رو به مرد همسایه نمیدیم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز