سلام عزیزم میدونم این تاپیک قدیمیه ولی گفتم تجربه خودمو بگم من پنج سال پیش تنبلی تخمدان داشتم با کیست دکتر زنان گفت تا احتمال بارداریت ده درصده چون شدید بود یه عطار نخود زنان بهم داد ( زاج سفید) یک شب درمیون گذاشتم صبح تودهای سفید ازم میریخت تو نوار بهداشتی به دوماه نکشید به دفعه باردار شدم اما شوهرم نخواست گفت سقط کن تازه ازدواج کردیم بچه زوده منم سقطش کردم نخود زنان عالیه انقدر قرص خوردم واسه کیستو تنبلی تخمدان ولی این نخود زنان از صدتا قرصو امپول بهتر بود