2777
2789
عنوان

اگه شما بودین

195 بازدید | 39 پست

فرض کنید شما معلمین و یه دانش اموز تمام پرسش ها تمام امتحانات رو بیست بوده از اول سال و همیشه هم فعال درسش زرنگه وسط امتحانا یه مشکل براش پیش میاد بهت پیام میده و شما بهش میگین فردا ولی اون دانش اموز شرایط روحی خوبی نداره و با مشاور حرف میزنه و مشاور از شما میخواد امتحان رو دو روز بعد بگیرین قبول میکنید؟

توی سخت ترین روزا فقط خدا بود.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خیر چون اینجوری بقیه ی دانش اموز ها فکر میکنن تبعیض قائل شدم و اونا دلسرد میشن 

بهش ارفاق میکنم و راه جبرانی با پروژ و تمرین میذارم یا راه های دیگه میذارم

 💚 تو کپی کوچکی از معشوقه ات هستی❤️.تمام زندگیم این بود = محبت حضرت علی (ع)❤️توی این دنیا زندگی خوب فقط برای کسایی بود که طالعشون به امامشون گره خورده بود ❤️یا مبدل السیئات بالحسنات... طالع من رو هم به امام زمانم گره بزن ❤️

حتی اگ درسش خوب نبود هم چون مشکل داره و روحیش بهم ریخته درکش میکردم

نمیدونید وقتی بهش ویس دادم چند بار زدم زیر گریه تا امتحانو لغو کنه بخدا خستم وگرنه من دانش آموزی نبودم که نخوام بخونم

توی سخت ترین روزا فقط خدا بود.

بله مگه اینکه عقده ای و بیمار روانی باشم اینکارو نکنم 

 و باری اضافه رو دوس اون طفلکی بذارم 

کاش پیرتر بودیم، مثل ریشه ها یا خیلی جوانتر بودیم، مثل شاخه ها اینجا که ایستاده ایم فقط تبر میخورد.........یکی از مهمترین ویژگی های آدمای (* امن *) اینه که دیگران نسبت به کلام و عمل او ((* نگران * )) نیستند

نمیدونید وقتی بهش ویس دادم چند بار زدم زیر گریه تا امتحانو لغو کنه بخدا خستم وگرنه من دانش آموزی نبو ...

چقدر نفهمه ابرو هرچی معلمو برده 

دانش اموز قبل درس یاد گرفتم اول باید احساس راحتی کنه با معلمش مثل رفیق

خدایا هیچ کسی رو با عزیزانش امتحان نکن
خیر چون اینجوری بقیه ی دانش اموز ها فکر میکنن تبعیض قائل شدم و اونا دلسرد میشن بهش ارفاق میکنم و راه ...

گلم امتحان موجه برای همه هست و در هر صورت تبعیض قائل میشن چون ما برای امتحان روانشناسی مون یه روز فرجه داشتیم و غایبین که امتحان دادن یه هفته به نظر شما انصافه؟نه 

پس اینکه من یه روز اینور و اونور کنم فکر نکنم بهشون بر بخوره

توی سخت ترین روزا فقط خدا بود.

اره لغو میکنم 

یا اینکه امتحان و میگیرم 

نمره ی اونو جایی ثبت نمیکنم

چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤‏

من فکر کردم شما اون معلمه هستی . 

غصه نخور خدا مشلتو حل کنه اگر قبول کرد که چه خوب اگر نکرد تلاش خودتو بکن هر چی شد شد . ما دور از جونت عزیز هم از دست دادیم تایم درس و امتحان مجبور بودیم بریم دانشگاه امتحان بدیم رفتیم و دادیم و شد 

اگر دوست داشتید لطفا برای شادی روح مامانم یک صلوات بفرستید 💚
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792