2789
عنوان

زایمان 😑

| مشاهده متن کامل بحث + 365 بازدید | 34 پست

انقباظ داشتم خیلی نامنظم. روز سوم از صبح شروع شدخیلی کم عصر بیشتر شد رفتم بیمارستان معاینه کرد یه انگشت دو ساعت بعد رفتم دو انگشت از ساعت 8 شب تو محوطه بیمارستان راه رفتم کلی هی بیشتر ولی قابل تحمل. مثل دلپیچه های شدید که کمرمم درد میکرد، برگشتم خونه حمام رفتم شوهرم زیر اب ماساژ میداد دردو کمتر میکرد. بابونه هم دم کردم با نبات مشتی زدم تو رگ، کمرمم با روغن ماساژ دادن باز برگشتم خبری نبود پیشرفت نداشت ساعت چند بود12 شب، رفتم تو ماشین دراز کشیدم دردم خیلی زیاد شد خواهرمم زمان میگرفت که فاصله نزدیک شد زود بریم داخل، ساعت شد2 شب گفت بگیر که اومد از ماشین اومدیم پایین چنان دردی کشیدم که مپرس😂😂افتادم رو زمین و به جیغ زدن با ویلچر مارو بردن داخل معاینه گفتن نیم ساعت دیگه دنیا اومده مارو بردن اتاق عمل دانشجوهای بی صاحاب ریختن دورم بچه دنیا اومد خخخخخ😂😂😂😂😛😛

🥴امضام نمیاد 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792