2777
2789

دختر خوب بجا سقط به مادری خواهری کسی بگو بیاد پیشت ازت مراقبت کنه آخه سقط شد راه مگه خدانکرده بچه حرومزادس ک میخوای عمدی سقط کنی 

برو پیش دکتر شرایطت تو بگو ک کمکت کنه 

ولی فک نکنم انقد زود باردار بشی باز 

حالا بازم برو آزمایش بده مطمن شی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام.عزیزم برا چی زبونم لال سقطش کنی.معمولا اونایی که این طوری سقط میکنن بعدش نازا میشن و اضطراب و به هم ریختگی روح و روانت بعد از سقط صد برابر میشه.نگهش دار هدیه ی خدارو ناشکری نکن با هم بزرگ‌میشن سخته ولی فوق العده لذت بخشه.

هرگز به فکر سقط نباش. خدای ناخواسته که از حروم باردار نشدی. اینم مثل اون کوچولوی ۴ ماهه بچته. زبونم ...

بچه اولم نارس بدنیا اومده چشماش مشکل داشت عمل کرده بیضه هاش اب داده هزارتا سختی کشیدم هروز باهاش دکترم شاید یه ماه داده خوب میشه اصلا خرج این بزور دارم میدم .واقعا هیچ وقت نمبخوام بچه هیچ وقت 

اقااااااااا، تو رو جوننننن هرکی دوست دارین چ خبره هی میگید مگه حروم زادس، مگه حروم زادس، این چه حرف زشتیه، کاری به اسی ندارم ولی وقتی بی فکر یه چیزی میگید که زشته یه ذره دربارش فکر کنید، وقت یه بچه ای که به ظاهر شما میگید حروم زاده، به وجود میاد باید بدونید اون روح خدارو داره، مگه نگفته به انسان از روح خودش دمیده، پس اون وجود و اون بچه حرمت داره، روح خدارو داره، ملاحظه کنید لطفا.!

چرا ۱ درصد احتمال نمیدید باردار میشی؟

جلوگیری سفتو سخت میخواد خدایی 

الان معلوم نیس چه زجری میکشی

‌سلام...امروز 1404/04/04 ساعت ۸:۴۵ همه چی نابود شده خودم کردم ۱سال به خودم محلت میدم خودمو بسازم تو این ۱ سال دوتا هدف دارم هدف اول کاهش وزنه هدف دوم کنکور ....حالا اگه برگشتم اولین سوال از خودم میپرسم که دیدی تونستی دیدی شد؟پس امروز رو بزاریم تاریخ تولد یه کاربر جدید که قراره همه چی رو از ۰ به صد خودش برسونه ...!

بچه اولم نارس بدنیا اومده چشماش مشکل داشت عمل کرده بیضه هاش اب داده هزارتا سختی کشیدم هروز باهاش دکت ...

عزیز جان. من اولیم اتیسمه. حالا میفهمم خدا چقدر هوامو داره. منم نمی‌خواستم حالا به فکر سقط افتادم. ولی الان میبینم چقدر زندگیمون رونق گرفت. خواهش میکنم اینکارو نکن. 

بچه اولم نارس بدنیا اومده چشماش مشکل داشت عمل کرده بیضه هاش اب داده هزارتا سختی کشیدم هروز باهاش دکت ...

این یکی صد درصد هم سالمه هم خیلی خوشگله هم تودل برو.بعد وقتی به دنیا میاد به خودت میگی چه طور من‌میخواستم طفل بی گناه رو سقط کنم.

خونگی اصلا کاری نکن 

ماهت بالاست

اول برو سونوگرافی ببین چند وقتته

بعد یه مامایی چیزی پیدا کن کمکت کن 

شرایطشو نداری اصلا خودتو اون بچه رو بدبخت نکن

بچه اولتم گناه داره، نیاز به کمکت داره

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یاداوری

ririkono | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز