pink_aram مدیر عضویت: 1403/10/11 تعداد پست: 472 عنوان حس ششم | مشاهده متن کامل بحث + 384 بازدید | 83 پست بگید حسم رو راجبتون بگم (فقط راجب به خودتون)ویژگی ظاهری هم نخواید صاف و ساده مثل آسمون💙 قشنگ مثل یه گل🌻این چیزیه که از زندگی میخوام😎 1403/10/27 | 21:40 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
pink_aram مدیر استارتر عضویت: 1403/10/11 تعداد پست: 472 چرا دو روزه بام سرد شده یامن حس میکنم سرده؟ تو حس پمکنی صاف و ساده مثل آسمون💙 قشنگ مثل یه گل🌻این چیزیه که از زندگی میخوام😎
یاالله۵۸۷ عضویت: 1403/03/03 تعداد پست: 2483 خوش ذوقی مجردیعاقلیتلاشگریزیبایی ممنون کی ازدواج میکنم این ترم دانشگاه بخیر میگذره یا ن
mobinaaaaalimmmmmm عضویت: 1403/10/12 تعداد پست: 952 تو حس پمکنی میشه از شخصیت دوتامون بگی اعتماد ب آدما ی حَماقته ؛
pink_aram مدیر استارتر عضویت: 1403/10/11 تعداد پست: 472 بچم دختره پسر دختر صاف و ساده مثل آسمون💙 قشنگ مثل یه گل🌻این چیزیه که از زندگی میخوام😎
mobinaaaaalimmmmmm عضویت: 1403/10/12 تعداد پست: 952 همش بدو بدو درو میکوبن پنجره میکوبن یه چیز سنگین میزنن زمین داد میکشن باردارم دیشب با شوهرم حرفم شد ... وااا روانیاا😐 اعتماد ب آدما ی حَماقته ؛
نازنین۳۶۷۹ عضویت: 1403/02/12 تعداد پست: 2275 چطور رابطه با همسرم میتونم تقویت کنمکنکور قبول میشم رتبه خوب؟کی باردار میشم حس میکنی جنسیتش چیهفکز میکنی کی خدا کمک میکنه وضعیت مالیم تغییر کنه فقط 24 هفته به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40 متاهل هستم و متعهد 💖💍
pink_aram مدیر استارتر عضویت: 1403/10/11 تعداد پست: 472 لطفا منم بگو❤️این ترم معدل الف میشم؟ درس مورد نظرم نمره ام در چه حدی میشه حدودا الف میشی صاف و ساده مثل آسمون💙 قشنگ مثل یه گل🌻این چیزیه که از زندگی میخوام😎
parmissssss عضویت: 1398/12/20 تعداد پست: 9217 با تلاش زیاد بله عزیزم میشه لطفا بگی پزشکی قبول میشم؟ازدواجم چی میشه بچه ها اگه شد برام دعا کنید چیزی که میخوام بشه ، ممنونم🤍
pink_aram مدیر استارتر عضویت: 1403/10/11 تعداد پست: 472 بهم میرسیم و میاد خاستگاری؟اگه اره میشه وعده بگید(حدودا چند وقت دیگه) یا ۳ روز ۳ هفته ۳ ماه ۳ سال ۳ دهه ۳قرن صاف و ساده مثل آسمون💙 قشنگ مثل یه گل🌻این چیزیه که از زندگی میخوام😎
بالشتی عضویت: 1400/11/04 تعداد پست: 8997 وااا روانیاا😐 تو رو خدا برام دعا کن بچم تو شکمم آسیب نبینه از این خونه برم یه خونه حیاط دار و یه آرمش تو خونه رو تحمل کنم صبح با صدای کوبیدن در اینا بیدار نشم
mobinaaaaalimmmmmm عضویت: 1403/10/12 تعداد پست: 952 تو رو خدا برام دعا کن بچم تو شکمم آسیب نبینه از این خونه برم یه خونه حیاط دار و یه آرمش تو خونه رو ت ... انشالله 🫠🤍 اعتماد ب آدما ی حَماقته ؛