2777
2789
عنوان

چی بود چی شد

| مشاهده متن کامل بحث + 634 بازدید | 57 پست

دماغت ک طبیعتا  خووووبه الان ..ولی چقد پوستت شفاف تر شده..ساخته بهت

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من بعد عمل اعتماد به نفسم اومد پایین       خوب. الان مشکل دیگه ات چیه؟؟ چرا اعتماد به ...

خب کلا مشکل زیاد دارم تو ظاهرم. ولی اصلش به خاطر اینه که هیچی دستاورد ندارم تو زندگیم و هیچی بلد نیستم و کلا به درد نخورم

دماغت ک طبیعتا  خووووبه الان ..ولی چقد پوستت شفاف تر شده..ساخته بهت

نه بابا اتفاقا پوستم داغونه، عکس قبل رو با دوربین حرفه ای تو عکاسی با فلش می گیرن عکس بعد رو تو مطب با آیفون و افکت، فرقش واسه همینه

عه ولی من شما رو یادمه یه بار سر یه تاپیکم خیلی خوب کمکم کرده بودین    

از همون تاپیکت فکرمو مشغول کرده بودی دیگه

جزو معدود بچه های سایت هستی که سرنوشتت برام مهمه 😍

هر کسی یک نابغه است ، اما اگر یک ماهی 🐟 را از روی توانایی اش در بالا رفتن از یک درخت 🌲 قضاوت کنیم آن ماهی تمام عمرش را با این باور زندگی خواهد کرد که یک احمق است
از همون تاپیکت فکرمو مشغول کرده بودی دیگه جزو معدود بچه های سایت هستی که سرنوشتت برام مهمه 😍

وای مرسی   فعلا هم که سرنوشتم گره خورده یعنی همه چی داشت یهو خیلی خوب می شد که یهو به سمت خیلی بد شدن رفت

خب کلا مشکل زیاد دارم تو ظاهرم. ولی اصلش به خاطر اینه که هیچی دستاورد ندارم تو زندگیم و هیچی بلد نیس ...

خوب مگه چند سالته.  فکر کنم حالا حالا ها وقت داری تا  کاره ای بشی 

نه بابا اتفاقا پوستم داغونه، عکس قبل رو با دوربین حرفه ای تو عکاسی با فلش می گیرن عکس بعد رو تو مطب ...

عه .. عیی ادمای زرنگ

ولی بینیت خیلی خوب شده ..فرم لباتم قشنگ کرده

بالای سر کسی که خوابه "خیار" نخورید 😐                                                                                       
وا. مگه. همسن و سال های خودت. چکار.ه هستن؟؟    

خب یه چیزی بلدن هنری موسیقی ای ورزشی چیزی. یه استعداد خاصی دارن. درسشون خوبه و رشته شون به درد بخوره. من هیچی کلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز