2777
2789

زندایی همسر‌من داشت شیمی درمانی میشد میزد به کلیه هاش دیالیز هم میشد متاسفانه چند روز پیش چهلم بود.ولی کسی رو سراغ دارم که سرطان سینه داشته و خوب شده

چشم برهم زدنی مرد کوچک من بزرگ مردی میشود که برای نگریستن به چهره ماه مردانه اش باید سر بالا کنم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هرچيزي ممكن هست

تو مريضيها اصلا نميشه يه الگو كلي گفت

همين سرطان خون ك ميگي

ي نوجوون شونزده ساله كه مامانش داروساز هست و بهترين دارو و امكانات براش فراهم كرده بود، سريك سال فوت شده

از اونطرف يه پير مرد ٧٥ ساله ، سالهاست داره زندگي ميكنه

ان شاالله كه اتفاقهاي خوب براي مريضتون بيافته

توكل ب خدا

روحيه خيييييلي مهمه

خيلي

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.

من خودم بابام كانسر داشتن

تنها چيزي كه حسرتش ب دلم مونده

اين بود ك خيلي زود نااميد شديم

  

ايكاش براي درمان بيشتر تلاش ميكرديم

البته بهترينها براش فراهم كرديم ولي خب اون اولش كه فهميديم، خيلي شوكه شديم

نتونستيم بهترين تصميم بگيريم

اون عمل و درمان اولش خيلي مهم بود ك ما ...

  

خدایا چگونه تو را بخوانم و حال آنکه من منم ،و چگونه امیدم را از تو قطع کنم‏ و حال آنکه تو تویى،خدایا!آنگاه که از تو نخواهم که به من عطا کنى پس کیست که از او درخواست عطا کنم؟ خدایا!آنگاه که تو را نخوانم تا مرا اجابت کنى،پس کیست که او را بخوانم تا اجابتم کند؟،خدایا!آنگاه که به‏ سوى تو زارى نکنم تا به من مهرآورى،پس کیست که به جانب او زارى کنم تا به من مهر آورد،خدایا!چنان‏که دریا را براى موسى(درود خدا بر او)شکافتى و نجاتش دادى،از تو درخواست مى‏کنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن‏ گرفتارم مرا رهایى بخشى،و بر من گشایش دهى گشایشى فورى نه دیر،به فضل و مهربانى‏ات،اى مهربان‏ترین مهربانان.
من خودم بابام كانسر داشتن تنها چيزي كه حسرتش ب دلم مونده اين بود ك خيلي زود نااميد شديم   & ...

ما عمل کردیم ریه سمت چپ کاملا تخلیه شده بعد یک ماه شیمی شد ۸ دوره بعد پرتو ۳۳جلسه الان فعلا همه آزمایشات خوبه ولی بعد این نمی دونم درمانش چیه دکتر ۱۰ روز دیگه وقط داده 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز