alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 عنوان سنندجیا 1893 بازدید | 25 پست اب هوای کرمانشاه برفیه من میخام بیام میترسم بیام تمام اداره ها بسته شه حیرون شم😂😂😂 تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃 1403/10/11 | 15:57 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 سه روز سنندج دو روز کرمانشاه تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 چه کاری داری؟ میخام انتقالم بگیرم از شهر خودم بیام اونجا تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 میخام انتقالم بگیرم از شهر خودم بیام اونجا آها به سلامتی البته من خودمم کرمانشاهی ام😂😂
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 آها به سلامتی البته من خودمم کرمانشاهی ام😂😂 ای جان سرده ؟ تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 آها به سلامتی البته من خودمم کرمانشاهی ام😂😂 نمیدونم سنندج قبول کنن یا کرمانشاه ولی یکی از این شهرا چهارشنبه تا شنبه سنندجم بعد میام کزمانشاه تا یکشنبه تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 ای جان سرده ؟ آره با وجود اینکه کمی هم آفتاب هست اما خوب سرده البته شبا خیلی سرد میشه دیگه
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 نمیدونم سنندج قبول کنن یا کرمانشاه ولی یکی از این شهرا چهارشنبه تا شنبه سنندجم بعد میام کزمانشاه تا ... کجایی هستی؟؟واسه دانشگاه میخوای انتقالی بگیری؟
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 آره با وجود اینکه کمی هم آفتاب هست اما خوب سرده البته شبا خیلی سرد میشه دیگه یا خدا تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 کجایی هستی؟؟واسه دانشگاه میخوای انتقالی بگیری؟ کرمان نه واسه کارم تکنیسین اتاق عملم تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
alesan مدیر استارتر عضویت: 1402/06/16 تعداد پست: 4876 آره با وجود اینکه کمی هم آفتاب هست اما خوب سرده البته شبا خیلی سرد میشه دیگه بخاطر سرما که تعطیل نمیکنن اخه کرمان تعطیل میکنن میترسم بیام کمیسین علوم پزشکی بسته باشه تو کوچه ما هم عروسی میشه حالا میبینی چی میشه💃💃💃
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 یا خدا نترس بابا ولی هواش الان اونجوری غیر قابل تحمل نیست درسته یه کم سرده اما آفتاب هم هست خیلی خوبه درکل
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 کرمان نه واسه کارم تکنیسین اتاق عملم آها موفق باشی به سلامتی
عسل۱۲۱۲۳۳۵۶ عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 6082 بخاطر سرما که تعطیل نمیکنن اخه کرمان تعطیل میکنن میترسم بیام کمیسین علوم پزشکی بسته باشه ببین اون یه هفته هم که تعطیل شد کل کشور بود اما بعدش نمونه ش همین شنبه که تعطیلش کردن اما فقط مدارس ابتدایی بود دیگه ادارات نبود