2777
2789
عنوان

میگرنیای سایت

171 بازدید | 37 پست

چه قرصی میخورین؟

من مسکن برام ممنوعه نمیتونم بخورم. چیکار کنم اینجور مواقع🤦🏻‍♀️💔

قبلاً ریزاملت میذاشتم رو زبونم ولی زیاد جوابگو نیس..

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فقط ایبوپروفن یا سرم و امپول

البته کلا ماهی یبار میگیره ولی بدجووور میگیره

کاربر قدیمی. [ هارمونی ] دستهايم را در باغچه مي كارم سبز خواهم شد كوچه اي هست كه در آنجاپسراني كه به من عاشق بودند، هنوزبا همان موهاي درهم و گردن هاي باريك و پاهاي لاغربه تبسم هاي معصوم دختركي مي انديشند كه يك شب او راباد با خود برد   من پري كوچك غمگيني را مي شناسم كه در اعماق اقيانوسي مسكن دارد دلش را در يك ني لبك چوبين  مي نوازد، آرام، آرام.    پري كوچك غمگيني كه شب از يك بوسه میمیرد و سحرگاه از یک بوسه به دنیا خواهد آمد

یه قرص هست مال فشار خون من اون میخوردم یه مدت روم تاثیردداشت ولی الان تاثیر نداره

مسکن اصلا خوب نمیکنه درد میگرن من از بس مسکن های قوی خوردم دیگه الان هرچی بخورم اثر نداره

استامینوفن ۵۰۰ فقط جواب میده و اتاق اروماز وقتی اقدامم همش میگیره🥲

برای  من خیر 

فقط نوافن آن هم در اول میگرن 

وگرنه دیر بخورم دیگه خوب نمیشه

شهادت رهبر شهیدم مبارک ...راه ادامه دارد .شبهه یا سوالی داشتید بپرسید ...فقط و فقط سوالات معرفتی دینی خودتون بپرسید و سوال شخصی نپرسید ...............................حدیث کسا حداقل ۳ نفری بخوانید برای این ایام و سوره فتح........................................................................جهت دفع شیاطین انس اللهم صل علی محمد و آل محمد..........

استامینوفن ۵۰۰ فقط جواب میده و اتاق اروماز وقتی اقدامم همش میگیره🥲

الان یه استامینوفن کدئین انداختم بالا ولی یه معده درررردی گرفتم ک🤦🏻‍♀️

من دوام آوردم، بازهم دوام می آورم؛ اما دلم می خواست معنای زندگی ام، چیزی بیشتر از دوام آوردن باشد.. .

میگرن بگیره دیگ خوب نمیشه یکم ک حس کردی سریع باید قرص بخوری

احسنت 

شهادت رهبر شهیدم مبارک ...راه ادامه دارد .شبهه یا سوالی داشتید بپرسید ...فقط و فقط سوالات معرفتی دینی خودتون بپرسید و سوال شخصی نپرسید ...............................حدیث کسا حداقل ۳ نفری بخوانید برای این ایام و سوره فتح........................................................................جهت دفع شیاطین انس اللهم صل علی محمد و آل محمد..........

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792