دوستان جاری من از من 4 سال بزرگتره و تازه باردار شده . (پسر من 16 ماهشه ) من دیدمش بهش تبریک گفتم گفتم مبارکه ان شا الله به سلامتی دنیا بیاد اونم خیلی سررررد گفت ممنونم که من جا خوردم از رفتارش . گفتم مثل اون موقع های من خوابتون میاد درک میکنم ادم خوابالو میشه اولاش (با هم شوخی داشتیم قبلا ) جوابمو نداد . کل مجلس هم نه از جاش تکون خورد نه حرفی زد یه کلمه فقط یه چیزی گفت و تمام مدت خودش و شوهرش تو موبایل بودن . اخر هم که برای شام دعوتشون کردم نه گذاشت و نه برداشت گفت نمیتونیم بیایم . در حالیکه من برای دیدنش با شکه 5 ماهه 700 کیلومتر رفتم . به نظرتون علت چیه ؟ قبلا هم تاپیک زده بودم شوهرم خیلی کار واسه داداشش میکنه و اونم یه جورایی دستوری برخورد میکنه باهاش