2777
2789
ممنون عزیز بابت پاسخگوییت ،من سونو انومالی و اکو قلب ۱۸هفته رفتم سونگرافی گفت تنگی خفیف شریان پولمون ...


خواهش میکنم گلم.

معمولا تنگی دریچه ریوی تنها نیست و اسم مشکلشون میشه تترالوژی فالوت.


[QUOTE=371349305]خواهش میکنم گلم. معمولا تنگی دریچه ریوی تنها نیست و اسم مشکلشون میشه تترالوژی فالوت.[/QUOTE مرسی عزیزم خدات خیرت بده بابت پاسخگویت

سونو اکوقلب ۱۸هفته بارداری رفتم تو نسل امید تهران پیش دکتر حمیدیان بهم گفت خیلی ها اکو قلب جنین انجام میدن چون جای معتبر با دستگاه پیشرفته نمیرن خیلی ها تو بارداری متوجه نمیشن بعد زایمان بیمارستان میکه صدای قلب بچه صدای اضافه داره حالا بسته ب مشکل یا بالون میزارن با جراحی قلب

شما تهران نید ؟؟!عمل قلب باز سینه نوزاد رو شکافتن ؟🥺🥺وای خیلی میترسم 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز