2777
2789
عنوان

دوقطبی

69 بازدید | 3 پست

بچه ها من به طور اتفاقی فهمیدم که به اختلال دو قطبی دچارم و مادرم ازم پنهون میکرده اتفاقی فهمیدم به خدا دنیا رو سرم آوار شد تحقیق کردم دیدم اصلا درمان نداره فقط کنترل داره خیلی حالم بده الان واقعا درمان قطعی نداره ؟ 

من واقعا دوست داشتم درست تصمیم بگیرم حتی ازدواج کنم تشکیل خانواده بدم یعنی همه اینا رو تو دلم باید خاک کنم ؟ 

چه علائمی داری عزیزم؟

سال پیش رفتم پیش روانپزشک به خاطر اینکه گاهی خیلی بیحال میشدم گاهی خیلی پر انرژی تصمیمای ناگهانی میگرفتم که به خودم آسیب میرسوند به خاطر خودکشی پرخاشگری اصلا هیچ کدوم واقعا دست خودم نیست 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام منم دو قطبی دارم 

چه طور نفهمیدی؟ 

اره ازدواج نکن نمی تونی مسئولیت رو هندل کنی  یکی ذیگه بدبخت نیشه. اشتباه من تکرار نکن 


من یک مادرکودک بیش فعالم ،کاش همه ی ماماناو اونایی میخوان مامان بشن تاپیکم بخونن { بیش فعالی }
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز