2789
عنوان

خیلی درد دارم

115 بازدید | 14 پست

بچه ها کیست دارم سونو رفتم دکتر گف نیازی ب دارو نیس خودش اکی میشه

و الان یماهه پریود نشدم و دردش طی این دوروز ب حدی شده که دارم گریه میکنم 

دکترم میگه خودش درست میشه نباید زود خودتو ببندی به دارو

چیکار کنم؟

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

بهت ال دی نداده تاحالا؟

نه عزیزم فشار مغزم نرمال شده تازه ال دی واسم سمه

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اوه پس مراقب باش عزیزم چون قرص قوی ام هست من کیستای ریز داشتم ۵ تا خوردم افتادن تو سونوی بعدیم

خداروشکر عزیزم 

منم ناچار به تحملم پس🥲

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

ایشالله زودی خوب شی کیستت چقدره مگه؟

قربونت برم

بهم گفت کوچیکه براهمینم دارو نداد  گفت خودش رفع میشه

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

خدانکنه گلم کوچیکه پس خداروشکر سریع رفع میشه اون

ان شالله عزیزم ممنونم ازت 😘

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

تباشیر از ساقه گیاه بامبو به دست میاد و نابود کننده انواع کیست هست فقط واسه هر کیست تباشیر رو با یک ...

عه نمیدونستم 

نمیدونم واقعا اسمشو نگفت و منم نپرسیدم 

خدایا لطفا مامان بابام دلشون شاد باشه و همیشه چشماشونو ببوسم🫀❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792