2777
2789
عنوان

فرداتولدمه

135 بازدید | 17 پست

خیلی مشتاقم بدونم اولین کسی که بهم تبریک میگه کیه شاید یه غریبه یاشایدم بستگان..ولی هیچ سالی مثل حالا احساس تنهایی ندارم

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده

تولدت مبارک باشهه🤍🌻

🔸مخالف صد در صدی کودک همسری 🔸️هیچ فرد حامی پدوفیلی ، زن ستیزی ، انتشار دهنده : عقاید نادرست ، غیر علمی، قدیمی و نامعتبر رو من ریپلای نزنه . 🔸️اگر برای دیدگاه خودتون دلیل منطقی و علمی ندارید ، یکی از کوچک ترین کار هایی که میتونید انجام بدید پافشاری نکردن روی دیدگاهتون هست.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


🎂تولدت مبارک🎂

چند سالته میشه؟

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

تولدت کلیی مبارک قربونت برم ♥♥♥

وقتی قهوه میخوری، از تلخیش لذت میبری... اما وقتی بادوم بخوری و تلخ باشه میندازیش دور... چون از بادوم انتظار تلخی نداری! بحث بحثه انتظاره 🌚✨
سلام واسه خودت سرکتاب بازنکرده بودی ببینی جنسیت بچت چی میشه

سلام 

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
سلام واسه خودتم سرکتاب باز کرده بودی؟

ن

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
چرا شماکه درست حدس میزنین

عذرمیخام نشناختم بیاشخصی

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
یه سری واسم‌سرکتاب باز کردی تو ایتا

جدی بعدچی شددرست بود

خدایا یعنی میشه چشامو ببندم واین سه ماه بگذره واون شب زایمان برسه ومن و گل دخترم سالم وسلامت بیایم خونه پیش بابایی...خدایاشکرت.لطفابرای امام زمان دورکعت نماز بخون وهرچی میخای ازشون طلب کن حاجتت رومیده
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز