2789
عنوان

عصبانیم کرد

96 بازدید | 6 پست

براخودم داشتم درس میخوندم یه خانمه زنگ زد اولش مکث کرد بعد گفت همراه فلانی گفتم اشتباه گرفتیدبعد چند دقیقه پبامک داد فلانی زن و بچه داره حالا من تو کل زندگیم همچین کسی  رو حتی از دورم نمیشناسم بهش گفتم نمیشناسم زنگ زدم اشغال کرد دوباره پیام داد فلانی اگه گفت مجرده دروغ گفته منم دوباره گفتم نمیشناسم و ازت میخام شکایت کنم 

به نظرتون یکی داره اذیتم میکنم آخه والا من اصلا تو زندگیم با یه نفرم هم حتی دوست نبودم اینم که میگه نمیشناسم اول گفتم شاید اشتباه گرفته شمارم رو اما وقتی پیام داده یعنی شمارم رو سیو داره گفتم شکایت دیگه پیام نداد اگه ادامه بده به پلیس فتا شکایت میکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شایدم واقعا اشتباه گرفته

اره حس بدی گرفتم که همچین فکری درمورد من کرده اول خواستم براش قسم بخورم گفتم ایجوری حرف بزنم فک میکنه واقعا اونی کت میگه رو میشناسم دلم هم براش سوخت 

میخاستی ی خورده ب حرف بگیریش

جواب تلفنم رو نداد فقط پیام داد که گفتم شکایت میکنم دیگه پیام نداد اپل زنک زد گفت همراه خانم ...گفتم نه اشتباه گرفتید بعد پیام داد زنگ زدم توضیح بدم اشغال کرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز