برای اون البته پیش پزشک رفتم سری اول خودش یه چند قلم دارو داد بعدش گفت بهتره بدنت به دارو عادت نکنه اینا رو میدم فعلا مشکلت بر طرف بشه بعدش هم تغذیه برو خودت با تکرار و دقت دستت بیاد مثلا چه غذایی چه تاثیری روی بدنت داره.
من هم یه مدت کل غذاهایی که میخوردم با گوشی عکس تاریخ و ساعت دار میگرفتم هر مشکلی حتی میگرن هم داشتم خیلی شدید بر میگشتم میدیدم مثلا چی خوردم الان میگرنم خیلی کم شده دیگه حمله میگرنی یه ساله نداشتم وضعیت گوارشی هم همینجور.
باز شما اگر پیشرفته تر خواستید یه تست هایی هست بر اساس ژنتیک شما بررسی میکنند مثلا ممکنه برای شما شیر و لبنیات زیاد خوب نباشه برای یکی دیگه غلات.