2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست
و البته بیشتر مشکلات جنین به دلیل ضعف اسپرم مرده

کلا اگه اون کروموزمی که اول تشکیل میشه هر اختلال ژنتیکی ای داشته باشه سقط میشه (90درصد علت سقط)، و اگه این سقط ها اتفاق نمی افتاد دنیا پر میشد از خدای نکرده بچه ی ناقص.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ما از نظر اسپرم و تخمک مشکل نداریم دفعه پیش جنین و دادیم پاتولوژی سالم بود😢 

مشکل کلی نه ببین مثلا اگر مرد اون روز انرژی زیادی مصرف کنه و خسته باشه رو کیفیت اسپرم اثر میزاره یا سیگار بکشه و غیره .

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

دقیقا واسه منم همینطوره دارم خونمو از دست میدم چندماهه دارم به خدا التماس میکنم ولی.......


ما وام داشتیم از بانک.. دیگه بعد مهلت زیاد ک دادن بهمون صبرشون سر اومد اولتیماتوم دادن تا فلان تاریخ ک اگه جور نمیکردیم میومدن خونه رو قفل میزدن و بعدم یک سومش ب دولت انگار میرسید و بقیه شم برا طلب بانک و مقدار اندکی ب خودمون.. خونه رو یه طبقه شو گذاشتیم برا فروش هییشکی نمیومد بخره.. تا اینکه تو دو سه روز اخر مونده ب مهلت خریدن ازمون.. هر چند متاسفانه همسایه بدی گیرمون اومد و هنو نیومده بشینه چ خیلی اذیت کرده سر بقیه پول😔😔 ولی بازم خداروشکر خونه مون از دستمون نرفت..

مشکل شما چیه؟

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
نه اصلا ، مشکل از خودمه بدنم نسبت به خون شوهرم عکسالعمل نشون میده

این که بدنت آنتی بادی بر علیه همسرت میسازه اگه ثابت شده که درمان داره و ایشالا حداکثر یه ساله درست میشه اگه خدا بخواد. اونایی که دلیل سقطای مکررشون معلوم نیست یا کلا تا حالا حامله نشدن احتمال داره درمانشون خیلی طول بکشه نه شما

بدهی به همه دوست آشنا فامیل همه هم پولشونو میخان صبرهمشون تموم شده حقم دارن 


واقعا از ته دل میخام مشکل مالی همه حل بشه.. واقعا سخته میفهمم😔

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
خوب بعد چکار کرد  من اینبار کلی دارو مصرف کردم بازم این شد  بی زحمت اسم دکترش و برام بپر ...

میپرسم فردا ازش بهت میگم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم خوب

mahbina | 10 ثانیه پیش

تجربیات یک معلم

123sfm | 48 ثانیه پیش
2791
2779
2792