2777
2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست
واقعا از ته دل میخام مشکل مالی همه حل بشه.. واقعا سخته میفهمم😔

الهی که به همین وقت عزیز هرکی هرمشکلی داره حل بشه من واسه همه دعامیکنم از همتونم میخوام برام دعا کنید بدجور حالم خرابه 

خدایا پشت وپناهم باش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الهی که به همین وقت عزیز هرکی هرمشکلی داره حل بشه من واسه همه دعامیکنم از همتونم میخوام برام دعا کنی ...


چشم عزیزم شمام دعا کن

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
حتما ، شب همگی خوش 😗😗😗😗


شبت خوش.. خدا بهراهت🙋🙋😘😘

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
منم دقیقا یکسال بود تحت درمان بودم آسپرین و کورتون مصرف میکردم

عزیزم باید صبور باشی. منم دختر خالم 8 سال نازایی داشت ویک بار هم حامله نشده بود اما خداروشکر خدا الان بهش یه دختر ناز داده. فقط صبور باش و استرس نداشته باش

ممنون عزیزم همینجا بهم بگو با اسم داروهاشون

به خواهرم میگم اما نمیدونم خواهرم روش بشه داروهاشو بپرسه چون خیلی کم رو هست اما دکترشو میگم بپرسه

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

منم بیدارم استرس کارای عروسی دارم

 . خدایا تو این 3ماه که نمیخوام باردار بشم لطفا معجزه نکن با وجود جلوگیری هم باردار بشم.. با تچکر  دیدم که میگما ......  (عشقم کوچولوی من چه زود مارو ترک کردی ... مگه نمیدونستی بری از غصه دق میکنم😭😢)
عزیزم باید صبور باشی. منم دختر خالم 8 سال نازایی داشت ویک بار هم حامله نشده بود اما خداروشکر خدا الا ...

وقتی خدا نخواد بده هر راهی بری همینه غصه اینو میخورم همه بهم میگن چیزی روبه زور از خدا نخواه حتما صلاحت نیست  خودم هم واقعا ناامید شدم مخصوصا اینبار که میبینم تمام راه درمان و رفتم 

الان که بیشتر استرس اینو دارم چرا دفع نمیشه الان دوهفته اززسونوم میگذره

وقتی خدا نخواد بده هر راهی بری همینه غصه اینو میخورم همه بهم میگن چیزی روبه زور از خدا نخواه حتما صل ...

این حجم از استرس خودش خیلی بده.اقوام ما بعد از بیست سال بچه دار شد .

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز