2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست
عزبزززززززم .... انشالله که در رحمت به روتون باز بشه به زودی زود


ممنونم عزیزم😘

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به هر روی هیچکدومشون نیستم چرا اینو پرسیدی؟😯

به خاطر دراک اول ماربریت اخه گفتن هست تو سایت ولی با کاربری دیگه دلم خیلی برا قدیمیا تنگ‌شده

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

منظورت اینه که سومین سقطه؟ عزیزم با این پیشرفتی که درمان ناباروری کرده محاله کسی که پیگیره بی نی نی ...

بله  عزیز ، اینبار دیگه کاری نبود که باید انجام میدادم و ندادم اصلا فکرش و نمیکردم اینم از دست بدم 

6 هفته ،؛سه تا سقط و هرسه تو 6رهفته😑😐😐😦😦😢😢😢

دوست خواهرم چهار تا سقط کرد پنجمی یکماه نیست بدنیا اومد بعد اینهمه دکتر اخری فهمیدن مشکلش چیه

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

6 هفته ،؛سه تا سقط و هرسه تو 6رهفته😑😐😐😦😦😢😢😢

علت اصلی سقط ناکارآمد بودن اون تخم تشکیل شده س یعنی اگه خدا باعث این سقط نمیشد خدای نکرده یه بچه ی مشکل دار متولد میشد. ولی اصلا غصه نخور همین که قدرت باروری داری یعنی کار متخصص درمان نازایی خیلی خیلی راحتتره

[QUOTE=49155216]من فرصتم تا بیستم این ماهه اگه حل نشه وای وای وای😣😣😣[

امیدت بخدا باشه.. ما پارسال یه مشکلی داشتیم ک اگ پول جور نمیشد تا یه روز خاصی خونمونو از دست میدادیم باورت نمیشه دقیقا یه روز مونده ب موعد حل شد..هر چند بعدش دوباره مشکلات دیگه ای پیش اومد ولی اون مشکل حل شد خداروشکر

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
[QUOTE=49155216]من فرصتم تا بیستم این ماهه اگه حل نشه وای وای وای😣😣😣[ امیدت بخدا باشه.. ما پارسا ...

دقیقا واسه منم همینطوره دارم خونمو از دست میدم چندماهه دارم به خدا التماس میکنم ولی.......

خدایا پشت وپناهم باش 
علت اصلی سقط ناکارآمد بودن اون تخم تشکیل شده س یعنی اگه خدا باعث این سقط نمیشد خدای نکرده یه بچه ی م ...

و البته بیشتر مشکلات جنین به دلیل ضعف اسپرم مرده

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

علت اصلی سقط ناکارآمد بودن اون تخم تشکیل شده س یعنی اگه خدا باعث این سقط نمیشد خدای نکرده یه بچه ی م ...

من خیلی زود باردار میشم اما مشکل سیستم دفاعی دارم بدنم جنین و مثل جسم خارجی میدونه و دفعش میکنه

من خیلی زود باردار میشم اما مشکل سیستم دفاعی دارم بدنم جنین و مثل جسم خارجی میدونه و دفعش میکنه

خوب اینم در چمان داره مشکل دوست خواهرم دقیق همین بود

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

من خیلی زود باردار میشم اما مشکل سیستم دفاعی دارم بدنم جنین و مثل جسم خارجی میدونه و دفعش میکنه

همسرت سیگار نمیکشه؟

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792