2777
2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست
چجوری؟الان،کمپ پول میخواد ک من ندارم،اگرم پولش روجورکنم،وقتی اراده نداره چی؟؟ببرمش کمپ خوب بشه ،فردا ...


ن بابا اگ خودش پول داره با پول خودش.. تو برا چی بدی...

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بیدارم ودارم ب این فکرمیکنم واقعا چرا گزینه ای برای حذف تاپیک تواین سایت نیست!! 😑 من الان چه کار کن ...


اره خیلی بده 

ولی میتونی یه تاپیک  بزنی موضوعشو ک نی نی یار بیا حذف کن بعد لینک مطلب مورد نظر بذار اونجا زود حذف میکنن

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
اخه نمیشه م ک ولش کنی ب حال خودش.. خانواده ت خیلی کوتاه اومدن.. کاش یمدت ولش میکردی میرفتی و شرط میک ...

اره خانوادم ک واقعا خیییییلی کوتاه اومدن وهی منو وادارکردن ب سازش،اما واقعا زندگیم خیلی سخت شده،بچه ک ن نمیخوام،ی موجود اضافی بیاد تو دنیا چیکار،،،بشه لنگه ی منه بدبخت؟؟

من چاییم ک سرد میشه رو دور میریزم🍀حالا فک هرچقد سردترباشی جذاب تری..هه💎پناه💎
چطوری منم اینجوری کنم شمارمو نشونم میدی؟

اگر دوستت شمارتو نداره .هیچ پیامی نمیره براش اما اگر شمارتو داشته باشه پیام میره که جوین شدی .من تل گرامم رو با یه شماره دیگه نصب کردم رو گوشیم به یه تعداد محدودی دادم شماره رو

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

دوستان گلم یه سوال اونایی  که خیلی سر درمیارن جواب بدن  من شماره یع دوست قدیمو دارم اون ش ...

خب چرا شمارش پاک نمیکنی از گوشیت

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
خب چرا شمارش پاک نمیکنی از گوشیت

نیازی به پاک کردن نیست اگر شمارشو پاک کنه.و اون شمارن ایشونو داشته باشه نصب کنه باز براش پیغام میره

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

میگم منم چجوری با شماره ناشناس وارد بشم


ببین اگ میخای بهش پیام بدی و شمارت نره ای دیشو بردار و شمارش پاک من از گوشیت با ای دی پیام بده  

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز