2777
2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست

متاسفانه اطرافیان نمیتونن نظر ندن.من بعد از سقط خواهرم فقط ناراحت بود اولشم گفتم چیز غیر عاذیه نییت اون میگفت یعنی مشکلم چی بوده که قلبش تشکیل نشده گفتم دنبال عیب نگرد.و فقط گفتم خودتو‌تقویت کن.دیگه هیچکدوم هیچی نپرسیدیم.

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ب شیشه اعتیاد داره،میگه نمیکشم ولی دوروغه😏مطمعنم ک ترک نمیکنه،حالا حالاهم سرش ب سنگ،نمیخوره


وای شیشه خیلی بده.. بشدتم توهم زاست.. خونواده ش چی میدونن؟ 

هر طور شده ترکش بده😣

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
وای شیشه خیلی بده.. بشدتم توهم زاست.. خونواده ش چی میدونن؟  هر طور شده ترکش بده😣

اخه تا انکار میکنن مسلما دنبال تک نمیرن و باز متاسفانه یکی از بدترینا هم هست

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

شیشه .اینکه انکار میکنه خوب تشون میده که متاسف نیست و قصد ترک نداره .صد در صد مطمئنی

میکشه وخودم مچش روگرفتم،ازش عاجزانه خاستم بریم کمپ اما نیومد،خانوادشم گفتن وقتی خودش نخواد بزور نمیشه کاریش کرد،من موندم چیکارکنم با این زندگی ،ازطرفی مادرم میگه بزار خسته بشه ودست بکشه،خانوادم چون دیدن دارم زجرمیکشم گفتن بچه دارنشو ولی بش گیر نده ک دیگ بخاد بیاد جلوروت بکشه،منم دیگه کاریش ندارم،اما بچه نمیخام،ولی نمیدونم باهاش چیکارکنم

من چاییم ک سرد میشه رو دور میریزم🍀حالا فک هرچقد سردترباشی جذاب تری..هه💎پناه💎
اخه تا انکار میکنن مسلما دنبال تک نمیرن و باز متاسفانه یکی از بدترینا هم هست

اره متاسفانه طرف تا خودش نخواد نمیشه😕

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️

دوستان گلم یه سوال اونایی  که خیلی سر درمیارن جواب بدن 

من شماره یع دوست قدیمو دارم اون شماره منو نداه بد بخوام تو تل گرام شمارشو ذخیر کنم شماره منم میره براش اخه دوست ندارم شمارم بیفته پی ویشم کاربریشوپاک کرده

🙇خدایا مرسی بخاطر سوپرایزقشنگت😍😍😍
میکشه وخودم مچش روگرفتم،ازش عاجزانه خاستم بریم کمپ اما نیومد،خانوادشم گفتن وقتی خودش نخواد بزور نمیش ...

فعلا بچه دار نشو.نمیدونی کی پایشه .سر کار میرهفکر کنم شما گفتین بیکارهشوهرت درسته

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

دوستان گلم یه سوال اونایی  که خیلی سر درمیارن جواب بدن  من شماره یع دوست قدیمو دارم اون ش ...

نه نمیره.من خودم ین شماره شماره ناشناس دارم برا تل کسی هم خبر نداره 

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

میکشه وخودم مچش روگرفتم،ازش عاجزانه خاستم بریم کمپ اما نیومد،خانوادشم گفتن وقتی خودش نخواد بزور نمیش ...


اخه نمیشه م ک ولش کنی ب حال خودش.. خانواده ت خیلی کوتاه اومدن.. کاش یمدت ولش میکردی میرفتی و شرط میکردی ک باید ترک کنه...

اره حتما فقط مواظب باش حالا حالاها بچه دار نشی..

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
وای شیشه خیلی بده.. بشدتم توهم زاست.. خونواده ش چی میدونن؟  هر طور شده ترکش بده😣

چجوری؟الان،کمپ پول میخواد ک من ندارم،اگرم پولش روجورکنم،وقتی اراده نداره چی؟؟ببرمش کمپ خوب بشه ،فردابیاد بیرون دوباره شروع کنه؟؟اخه ب چ ضمانتی

من چاییم ک سرد میشه رو دور میریزم🍀حالا فک هرچقد سردترباشی جذاب تری..هه💎پناه💎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز