2777
2789
عنوان

کیا بیدارن؟؟؟ ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 754 بازدید | 211 پست
خیلی سخته واقعا

اره سخته،ازخانوادش متنفرشدم،ازخودم ک بدتر،ازپدرم خیلی دلگیرم ومیتونم بگم نمیبخشمش چون با اینک فهمیدزندگیم پرازمشکله نذاشت جدابشم وپناهی ندارم😓

من چاییم ک سرد میشه رو دور میریزم🍀حالا فک هرچقد سردترباشی جذاب تری..هه💎پناه💎

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نیازی به پاک کردن نیست اگر شمارشو پاک کنه.و اون شمارن ایشونو داشته باشه نصب کنه باز براش پیغام میره


اخه میگه اون نداره شمارشو ک

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
اره سخته،ازخانوادش متنفرشدم،ازخودم ک بدتر،ازپدرم خیلی دلگیرم ومیتونم بگم نمیبخشمش چون با اینک فهمیدز ...

ن فدات اینجوری نگو پدرت فک میکنه میتونه درس یشه زندگیو خراب نکنه 

🙇خدایا مرسی بخاطر سوپرایزقشنگت😍😍😍
اخه میگه اون نداره شمارشو ک

خوب اگر شمارشو نداره که دیگه پیغامی نمیره .منظورش نیست که میحاد چت کنه اما دوستش شمارشو‌ندونه منظورش اینه خودش شماره طرفو داره الان نصب کنه اون متوجه میشه 

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.


بچه ها خدا بهمراه تون .. انشاا.. مشکلات همه حل  بشه التماس دعا

😇😇😇

اگه دنبال عشق و توجهی، اگه دنبال یه رابطه خوبی......... اول با خودت وارد رابطه عاشقانه شو. خودتو بغل کن، به خودت اهمیت بده، برا خودت کادو بگیر، خودتو سورپرایز کن، خودتو دوست داشته باش ❤️ راز اینه: اول باید خودت عاشق خودت بشی ❤️😊❤️
ن فدات اینجوری نگو پدرت فک میکنه میتونه درس یشه زندگیو خراب نکنه 

بنظرت همچین ادمی میتونه درست بشه؟وقتی باهام راه نمیاد وترک کنه گناه من چیه؟من دلم میخواد سره راه بیاد ودرست بشه،خانوادش توقع سازگاری دارن ازمن درصور تی ک پسرشون حتی نمیخواد قبول کنه ک معتاده

من چاییم ک سرد میشه رو دور میریزم🍀حالا فک هرچقد سردترباشی جذاب تری..هه💎پناه💎
سلام عزیزم برام شماره دکتر و گرفتی؟

سلام خونه نییتم خواهرمم جایی بود این دو‌روز فردا دیر وقت میرسم خونه بهش میگم پمجشنبه بپرسه

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

قربونت ممنون لطف میکنی 

سلام خانمی من امروز اومدم خونه بهش گفتم .گفت شنبه زنگ میزنه بهش.من بازم یاداوری میکنم

ما وطنمونو دوست داریم،به خودتون نگیرید.شما هم مثل آمریکا غیر قابل اعتمادین.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز